|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۳۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
در جشن انقلاب و راهپیمایی 22بهمن در شهر نایین، کیک 15متری پخته شده توسط قنادان قنادی نارین این شهر بین مردم نوزیع شد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نایین روز چهارشنبه در این باره گفت: با توجه به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برخی قنادان پیشنهاد دادند که یک کیک بزرگ به منظور برگزاری جشن انقلاب بپزند.

محسن میرزابیگی افزود: طول این کیک 15متر بود و در پخت آن 12نفر از قنادان و جوانان نایینی همکاری کردند.

وی افزود: بررسی های انجام گرفته بیانگر آن است که تاکنون کیکی به مناسبت سالگرد انقلاب با این حجم و اندازه در کشور پخت نشده است.

رضا انصاری مقدم مسوول اجرایی پخت این کیک نیز گفت: این کیک با وزن افزون بر 360 کیلوگرم متشکل از سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران، به همت قنادان شیرینی سرای نارین نایین تهیه شد و در کنار آن به مناسبت سی و ششمین سالگرد انقلاب، 36شمع طراحی و قرار گرفته است.

وی با اشاره به هزینه افزون بر 180میلیون ریالی تهیه این کیک و شیرینی افزود: برای تهیه این کیک 80کیلو گرم آرد، 25کیلو موز، 10کیلو مغز گردو، 180کیلو خامه و 80کیلو گرم شکر استفاده شده است.

انصاری مقدم گفت: در تهیه این کیک آرش آقاجری، میرکانی، علی و محمد انصاری مقدم، سیدابوالفضل موسوی نژاد، محمد رضا حسن زاده و دیگر دوستان همکاری داشته اند .

این کیک 15متری پس از پایان راهپیمایی 22بهمن شهرستان نایین، توسط امام جمعه، فرماندار و نماینده نایین بریده و سپس در میان مردم توزیع شد.

شهرستان نایین در140کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین