|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۳۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه‌های روی میز اوباما پوچ است و کاری از پیش نمی برد.
منصور حقیقت‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به صحبت‌های تکراری رئیس جمهور آمریکا مبنی بر گزینه‌های روی میز این کشور اظهار داشت: این صحبت‌ها تکراری است و بی‌تاثیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه وحدت و همدلی و اقتدار کشورمان را به دنیا نشان دادند، گفت: این راهپیمایی با شکوه، دلخوری بسیار شدیدی در بین دشمنان اسلام و استکبار جهانی ایجاد کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان اسلام و استکبار جهانی همیشه در پی ایجاد تفرقه و زیر پا گذاشتن حقوق ملت ایران هستند که مردم ولایتمدار ایران با حضور حماسی در این راهپیمایی از حقوق و کیان ملت ایران دفاع کردند.

حقیقت‌پور بیان کرد: مردم ولایتمدار ایران با راهپیمایی باشکوه خود حمایت خود را از تیم مذاکره کننده هسته‌ای نشان دادند و تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید با رعایت خطوط قرمز و آرمان‌های انقلاب اسلامی از حقوق ملت ایران دفاع کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون کشور ایران به یک قدرت بین‌المللی در تاریخ دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: وحدت و همدلی ملت ایران و حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ماه این قدرت و اقتدار را دو چندان می‌کند.

نایب رئیس کمیسییون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مردم بابصیرت ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی بوده‌اند، گفت: ملت ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری به پیشرفت‌های قابل توجه در عرصه‌های بین‌المللی دست یافته‌اند.

حقیقت‌پور با بیان اینکه هم اکنون کشور ایران یکی از قدرت‌های بزرگ و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، اقتصادی و فرهنگی است، اظهار کرد: با درایت های مقام معظم رهبری و تلاش و وحدت ملت ایران این پیشرفت‌ها روز به روز افزایش می‌یابد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین