|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۳۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
وزیر کشور از افزایش اعتبارات تامین امنیت مرزهای کشور در سال آینده خبر داد.
عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در پایان سفر به مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولویت امسال و سال آینده وزارت کشور، در وهله نخست تامین امنیت مرزهای شرقی کشور است.

وی افزود: در مجموع وضعیت امنیتی مرزهای کشور مطلوب بوده و به دنبال اقدامات پیشگیرانه و امنیتی بهتری برای مرزهای کشور هستیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ارتقا امنیت مرزهای غرب کشور در برنامه بعدی وزارت کشور قرار دارد، تصریح کرد: سال آینده بودجه امنیت مرزهای کشور افزایش خواهد یافت.

رحمانی فضلی بیان داشت: در سال آینده توجه بیشتری به ارتقا شاخص‌های امنیتی در مرزهای جنوبی و آبی کشور می‌شود و حمایت‌ها در این زمینه افزایش خواهد یافت.

جانشین فرمانده کل قوا با اشاره به اجرای موفق طرح مکنا در نیروی انتظامی، تصریح کرد: این طرح با هدف ارتقا کیفیت خدمات دهی کلانتری‌های کشور اجرایی شده و مازندران در این زمینه از استان‌های پیشرو و موفق بوده است.

وزیر کشور در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره آخرین وضعیت تصدی استانداری استان مرکزی، گفت: در حال بررسی‌های نهایی برای تعیین استاندار جدید استان مرکزی هستیم.

رحمانی فضلی که جهت شرکت و سخنرانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و افتتاح طرح‌های انتظامی مازندران به ساری سفر کرده بود، دقایقی پیش عازم تهران شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین