|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۳۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
استاندار یزد با اشاره به اینکه در طول سال‌های پس از انقلاب، استکبار توطئه‌های زیادی علیه مردم ایران انجام داده، گفت: تحریم نشان از شکست استکبار در برابر ایران است.
سیدمحمد میرمحمدی امروز در جمع راهپیمایان یزد با بیان اینکه انقلاب متعلق به همه مردم است، اظهار داشت: انقلاب ما انقلابی نبود که از یک گروه به وجود بیاید بلکه انقلاب ما از متن مردم جوشید.

وی افزود: رهبر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به دلیل اینکه ریشه مذهبی جنبش انقلابی داشت، با رهبری‌های مدبرانه و حکیمانه خودشان، همه مردم را متحد کرد و با رژیم تا دندان مسلح طاغوت به مبارزه برخواست.

استاندار یزد ادامه داد: امروز می‌بینیم که بعد از 36 سال نه تنها طراوت انقلابی این مردم کم نشده، بلکه روز به روز بر این روحیه افزوده می‌شود.

میرمحمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران محدود به این کشور نیست، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به کل جهان صادر شده و می‌بینیم چطور اسلام از این مکتب رو به گسترش است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما در زمانی رخ داد که دنیا در حال تغییر و تحولات بزرگی بود و این انقلاب سبب شد که تغییر و تحولات مهمی نه تنها در ایران رخ دهد و نظام جمهوری اسلامی در ایران حاکم شود، بلکه سبب شد تغییر و تحولات مهمی در دنیا رخ دهد و ما شاهد تغییراتی در جهان باشیم.

استاندار یزد افزود: یکی از نمونه‌های این تغییرات، فروپاشی بلوک شوروی بود، در مقطعی که دو ابرقدرت بزرگ در این جهان حاکم بودند، انقلاب اسلامی ایران با شعار نه شرقی و نه غربی به پیروزی رسید.

میرمحمدی تاکید کرد: این شعار نشان داد که ما نه زیربار ظلم شرق و نه زیر بار ظلم غرب می‌رویم، بلکه به صورت مستقل و با آزادی کامل، از حقوق خودمان دفاع می‌نماییم.

میرمحمدی با اشاره به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، گفت: استقلال به این معنا است که ما زیر بار ظلم نمی‌رویم و با ظلم مبارزه می‌کنیم و سرسازش با استکبار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: آزادی هم به این معنی بود که نمی‌توانند به ما ظلم تحمیل کنند بلکه ما یک ملت آزاده هستیم و خودمان بر اساس دستورات دینی برای خودمان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: موضوع بعدی این شعار، جمهوری اسلامی بود، این بخش شعار نشان می‌دهد که برای ما هم حضور مردم و هم دستورات اسلام مهم است.

میرمحمدی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار برای نابودی انقلاب، تاکید کرد: وقتی آنها دیدند که این راه‌ها نمی‌توانند انقلاب ایران را نابود کنند، دست به تحریم زدند.

وی ادامه داد: تحریم نشان از شکست آنها در برابر ایران است وگرنه اگر آنها توان داشتند، مردم را تحریم نمی‌کردند و مشکل در زمینه‌های مختلف از جمله دارو برای آنها ایجاد نمی‌کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین