|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۷
کد خبر: ۳۶۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
رییس هیات شنای خراسان رضوی افزود: در سال گذشته ۲۵ مدال در رقابت های استعدادهای برتر کسب کردیم که در مقایسه با سایر هیات‌ها، رکوردی خیره‌کننده محسوب می‌شود. امیدوارم امسال هم به موفقیت برسیم و خوشبختانه چندین عضو تیم ملی هم داریم که در مشهد تمرین می‌کنند. سینا غلامپور، محمد مهمان‌نواز و ... از جمله ملی‌پوشان ما هستند.

 حسین گرایلی گفت: در یک جلسه، عنابستانی پیشنهاد کرد که وزارت ورزش و جوانان تعطیل شود.

به گزارش ایسنا، حسین گرایلی در نشست خبری هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی که امشب چهارشنبه، ۱۱ مردادماه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ۱۴۰۲ تا به امروز کارهای مختلفی صورت گرفته و شروع خوبی داشته‌ایم. با وجود کشمکش‌هایی که با اداره کل بر سر شکل اجاره اماکن ورزشی داشتیم، موفق شدیم با سختی‌هایی که بود با برنامه‌ریزی هم اجاره را دربیاوریم و هم ورزش قهرمانی شنا آسیب نبیند.

وی افزود: به برخی‌ ارگان‌ها نزدیک شدیم تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم. با تربیت بدنی شهرداری به توافقات خوبی دست یافتیم. احتشام‌نیا که شاگردم بود به من لطف داشت و استخر پارک را به صورت مدیریتی در اختیار گرفتیم. شنبه و یکشنبه مسابقات قهرمانی کشور را در همین استخر پارک میزبانی می‌کنیم و دوستان واقعا پای کار بودند.

گرایلی گفت: نیاز به حمایت سایر ارگان‌ها هم داریم و در عین حال، سعی داریم تا نام هیات شنای استان به عنوان هیات برتر کشوری باقی بماند. نمی‌گذاریم به ورزش قهرمانی استان لطمه بخورد، در همین ماه مرداد ۴ اعزام در بخش بانوان و آقایان داریم که به مسابقات استعدادهای برتر کشور می‌روند.  

رییس هیات شنای خراسان رضوی افزود: در سال گذشته ۲۵ مدال در رقابت های استعدادهای برتر کسب کردیم که در مقایسه با سایر هیات‌ها، رکوردی خیره‌کننده محسوب می‌شود. امیدوارم امسال هم به موفقیت برسیم و خوشبختانه چندین عضو تیم ملی هم داریم که در مشهد تمرین می‌کنند. سینا غلامپور، محمد مهمان‌نواز و ... از جمله ملی‌پوشان ما هستند.

وی افزود: در دور اول لیگ آب‌های آزاد صدرنشینیم، با وجود اینکه آب آزاد نداریم اما با ۳ شناگر در این رقابت‌ها شرکت کردیم. امیدوارم در ۲ مرحله آتی هم قهرمان باشیم و آب‌های آزاد پیشکسوتان هم برگزار شد که شرکت کردیم و صاحب مدال شدیم.

وی تصریح کرد: در لیگ واترپلو قطعا شرکت می‌کنیم، اما دغدغه اصلی ما لیگ شنای کشور است که ۱۰ سال قهرمان بودیم. اگر علیزاده ورود کند که چه بهتر، اما اگر ایشان امسال دیگر حمایت نکرد، سعی می‌کنیم از سایر اسپانسرها استفاده کنیم تا حداقل نامی که برای شنای خراسان ایجاد شده، باقی بماند.

گرایلی با اشاره به دردسرهای کارشناسی قیمت‌ها افزود: تصور دوستان این است که بخش خصوصی و هیات یکی هستند و برای کارشناسان هرچه توضیح دادیم که نگاه ما مادی نیست و متولی شنای استانیم، اما گفتند اگر قیمت را کم بگذاریم شاید از ما هم بعدتر شکایت کنند. این مشکل فقط مختص استان خراسان رضوی نیست و همه استان‌ها و حتی فدراسیون هم درگیر این مشکل شده‌است.

گرایلی گفت: با رییس فدراسیون که صحبت می کردم از اعداد و ارقامی حرف می‌زد که در ذهن خود ما هم نمی‌گنجید، امیدواریم این مشکل حل شود.  

وی تصریح کرد: تا امروز علیزاده نپذیرفته که اسپانسر باشد، البته که امیدواریم نظر وی تغییر کند اما تک بعدی نیستیم و باید آماده باشیم که اگر وی نپذیرفت، ما بتوانیم از سایر دوستان کمک بگیریم.  

گرایلی گفت: شهرداری هم در بحث ورود به ورزش قهرمانی مشکل دارد و منع شده‌است. سیاست شورای شهر و شهرداری در حال حاضر حمایت در بحث ورزش همگانی و حاشیه‌نشینان است. دوستان دلسوز ورزش هستند و همین که بزرگ‌ترین استخر مشهد را به ما داده‌اند ممنونیم.

رییس هیات شنای خراسان رضوی در خصوص قیمت‌گذاری استخرها گفت: صمت و اداره کل ورزش و جوانان، تورم را حساب می کنند و نسبت به سال قبل قیمت را اعلام می‌کنند. این کار اشتباهی است و به دوستان در صمت هم گفتم که با این نرخ اعلامی توسط شما، قطعا استخرها مجبورند تخلف کنند.

وی افزود: نرخ‌نامه سال قبل کلاس آموزشی برای ۱۲ جلسه، ۴۰۰ هزار تومان بوده و برای یک جلسه عادی استفاده از استخر ۷۰ هزار تومان. خنده دار است که اصلا این اعداد و ارقام تناسبی ندارد. خود هیات دولت ورود کرد و نرخ‌نامه داد. آقای مخبر هم زیرش را امضا کرده که برای ۱۲ جلسه آموزشی برای استخر درجه یک و ۱ ساعته، ۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان باید اخذ شود.

رییس هیات شنای خراسان رضوی در خصوص جلسه با نمایندگان مجلس استان خراسان رضوی گفت: جلسه‌ای داشتیم و آقای عنابستانی، نماینده سبزوار حرف درستی زد. ایشان گفت راه حل نجات ورزش حذف وزارت ورزش و سپردن کار به فدراسیون‌هاست. ۱۴ میلیارد به وزارت دادیم و سجادی گفت ۸۰۰ میلیون صرف ورزش شده، الباقی آن صرف حقوق دادن شده است. بار ورزش در ایران روی دوش فدراسیون‌ها و هیات‌هاست.

گرایلی گفت: ایران خودرو در بینالود، سنگ آهن خواف و ... در این استان هستند و به ورزش سایر نقاط کشور کمک می‌کنند، اما از ورزش خراسان رضوی حمایتی نمی‌شود.

همچنین در این نشست، احسان داوودی، وکیل پایه یک دادگستری به عنوان رییس کمیته انضباطی هیات شنا، شیرجه و واترپلو معارفه شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین