|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۴
کد خبر: ۳۶۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
در این همایش دکترابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران به پاس حمایت های ویژه و حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به پاس اقدامات موثر برای رشد تولید کالای ایرانی با اهدای نشان عالی تقدیر شدند.

   بانک ملی ایران در دومین همایش ملی ساخت ایران به دلیل خدمات مالی ویژه و فعالیت های موثر در راستای افزایش ظرفیت تولید در همه بخش های کشور موفق به کسب رتبه برتر و دریافت نشان عالی و تندیس حمایت از تولید کالای ایرانی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این تندیس به پاس سال ها خدمات دهی مطلوب و موثر بانک ملی ایران به مشتریان خود در راستای ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی و بنگاه های بزرگ اقتصادی، ایجاد فرصت های شغلی پایدار، تولید مولد، بومی سازی محصولات استراتژیک، تکمیل زنجیره ارزش، جلوگیری از خام فروشی، ایجاد ظرفیت های تولید و... اهدا شد.

در این همایش دکترابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران به پاس حمایت های ویژه و حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به پاس اقدامات موثر برای رشد تولید کالای ایرانی با اهدای نشان عالی تقدیر شدند.

این همایش با رویکرد نشان ملی و اعتبار جهانی و با حضور تنی چند از مقامات و مسئولان کشوری و فعالان و تلاشگران عرصه تولید و کارآفرینی و همچنین کارشناسان و صاحب‌نظران این عرصه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

تشویق و ترغیب تولیدکنندگان داخلی، ارج نهادن به تولیدات داخلی، بیان مشکلات و ارائه راهکارها و معرفی بیشتر و کمک به رشد شرکت‌های تولیدی کوچک و متوسط از اهداف این همایش بود.

در این همایش ۸۵ نشان تجاری معتبر پیشگام، ممتاز و برجسته کشور در حوزه بانکداری، بیمه، موادغذایی، صنعت و معدن، فناوری، نفت و گاز، پوشاک و لوازم خانگی مشارکت و حضور داشتند.

در این همایش ملی، مسئولان بخش دولتی و خصوصی و جمعی از اساتید،کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی در پنل‌هایی با موضوعات تجارت، تولید و خدمات داخلی و نقش آن در رضایتمندی مشتری و همچنین راهکارهای توسعه اقتصادی بنگاه های خصوصی سخنرانی کردند.

لازم به ذکر است، در حاشیه این همایش، نمایشگاهی از دستاوردها و محصولات واحدهای صنعتی بزرگ و شرکت‌های تولیدی وخدماتی کشور برپا شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین