|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۳۶۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
مطابق مواد ۷۲ و ۲۲ قانون آئین دادرسی کیفری در راستای حفظ حقوق عمومی، و بند ۱۳ ماده ۸ و نیز ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری و قانون تکلیف را برای همه مدیران و مسئولین روشن کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند از بازداشت و تشکیل پرونده قضائی برای مدیر و کارمند بانکی در دماوند به علت خدمات دهی به خانمی که کشف علنی حجاب کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی طهماسبی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت مدیر و کارمند بانک در دماوند به علت ارائه خدمات به خانم بی حجاب که با کشف علنی حجاب در بانک حاضر شده بود خبر داد.

طهماسبی گفت: دستورات قضائی در خصوص تعقیب و شناسایی خانم بی حجاب، جهت رسیدگی به اتهام ایشان صادر شده است. ️

دادستان عمومی و انقلاب دماوند عنوان داشت: مطابق مواد ۷۲ و ۲۲ قانون آئین دادرسی کیفری در راستای حفظ حقوق عمومی، و بند ۱۳ ماده ۸ و نیز ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری و قانون تکلیف را برای همه مدیران و مسئولین روشن کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: مدیران و مسئولین در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هر گونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، در اجرای مواد ۱و۲و۳و۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وی تذکر دهند.

طهماسبی افزود: در صورت عدم توجه شخص بی حجاب نسبت به تذکر داده شده و اصرار بر منکر ارتکابی، لازم است بلافاصله با پلیس فراجا تماس گرفته و موضوع به ضابطین اطلاع داده شود و ضابطین عام مانند پلیس فراجا موظف هستند پس از تماس تلفنی مدیران، سریعاً در محل حاضر شده و صورتجلسه تنظیم کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین