|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۳۶۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
در ساعات بعدازظهر امروز در مناطقی از غرب کشور، وزش باد و نفوذ گردوغبار از مرزهای کشور عراق مورد انتظار است. پنجشبنه در سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان، بارش رخ می‌دهد. جمعه و شنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار است و روند نسبی افزایش دما در کشور را انتظار داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه هوای کشور در هفته آینده گرم‌تر می‌شود از رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در البرز مرکزی و تلاطم در آب‌های شمال و جنوب کشور خبر داد.

 امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز برای شمال آذربایجان غربی و شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب‌شرق سیستان و بلوچستان، هرمزگان، افزایش ابر،رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر پیش‌بینی شده است. فردا در سواحل دریای خزر و اردبیل، رگبار پراکنده، کاهش نسبی دما و چهارشنبه در شمال آذربایجان‌غربی و شرقی،  فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان، رگبار رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی سه روز آینده در مناطقی از شرق کشور و جنوب استان‌های خراسان رضوی،‌ سمنان، تهران، البرز، قم، اصفهان و مرکزی، وزش شدید باد و گردوخاک پیش‌بینی شده که سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

نقشینه توضیح داد: در ساعات بعدازظهر امروز در مناطقی از غرب کشور، وزش باد و نفوذ گردوغبار از مرزهای کشور عراق مورد انتظار است. پنجشبنه در سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان، بارش رخ می‌دهد. جمعه و شنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار است و روند نسبی افزایش دما در کشور را انتظار داریم.

وی گفت: وزش باد در شرق و جنوب‌شرق کشور و جنوب خوزستان افزایش پیدا می‌کند. دریای خزر از اواخر وقت امروز و فردا و شرق دریای عمان در پنج روز آینده مواج و متلاطم می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای تهران امروز گاهی افزایش باد با احتمال گردوخاک به ویژه در جنوب استان پیش‌بینی شده است. بیشینه دما امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد و کمینه دما ۲۷ درجه شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین