|
|
امروز: پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۶۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
دو اینکه هیچ‌وقت مجلس از وزیر کشور نخواست یا فشار نیاورده که شما معاون سیاسی‌تان را عوض کنید. وزیر کشور از من خواست وساطت کنم یک هفته تا ده روز برای ایشان فرصت بگیرم تا معاون مربوطه را جابه‌جا کنند. مجلس چنین حرفی نزده است.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی گفت:  دربارۀ بحث معاون سیاسی وزیر کشور بگویم که بندهای ۲ و ۴ و ۶ و ۷ بخشنامۀ ایشان خلاف قانون بوده و خود وزیر کشور آن را تخلف دانست و اصلاح کرد و کتبی به ما نامه نوشت.

او افزود:  دو اینکه هیچ‌وقت مجلس از وزیر کشور نخواست یا فشار نیاورده که شما معاون سیاسی‌تان را عوض کنید. وزیر کشور از من خواست وساطت کنم یک هفته تا ده روز برای ایشان فرصت بگیرم تا معاون مربوطه را جابه‌جا کنند. مجلس چنین حرفی نزده است.

او ادامه داد:  حال عده‌ای در تریبون‌ها پیدا می‌شوند، هم قانون تشخیص می‌دهند، هم قانون ابلاغ می‌کنند و هم حرف خلاف می‌زنند. ما حتماً به حاشیه نمی‌رویم.

او گفت:  امروز موضوع مردم گرانی‌هاست. بحث قیمت گوشت و مرغ و بحث بورس موضوع مردم است. افرادی که در بیرون دنبال این‌اند که به مجلس تهمت بزنند و مجلس را به حاشیه ببرند و این‌طور بگویند که ما دغدغۀ فردی داریم، هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین