|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۶۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۱
برای سرعت در خدمات رسانی گیت های مرزی در خاک عراق افزایش پیدا خواهد کرد و در حوزه حمل و نقل برنامه ریزی شده است که ۲ هزار دستگاه اتوبوس در ایام اربعین در اختیار زوار قرار گیرد.

تسنیم : طبق آنچه در کمیسیون شوراهای مجلس مطرح شد، هزینه صدور گذرنامه اربعین حسینی ۵۰ هزار تومان است که باید در مدت ۲۴ ساعت هم صادر شود.

در جلسه علنی کمیسیون شوراهای مجلس برنامه ستاد اربعین بررسی شد. ولی‌الله بیاتی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس درباره این جلسه گفت: مسئولین کمیته ستاد اربعین گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند که در این گزارش به برنامه ریزی برای صدور گذرنامه زیارتی با مبلغ ۵۰ هزار تومان ظرف مدت ۲۴ ساعت تاکید شد.

وی افزود:برای سرعت در خدمات رسانی گیت های مرزی در خاک عراق افزایش پیدا خواهد کرد و در حوزه حمل و نقل برنامه ریزی شده است که ۲ هزار دستگاه اتوبوس در ایام اربعین در اختیار زوار قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: همچنین ارائه خدمات هوایی از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور انجام می شود که ۸۵ درصد پرواز ها به نجف و ۱۵ درصد به بغداد انتقال می یابد. از سوی دیگر در داخل کشور عراق ۲۰ دفتر و ۵۰ نمایندگی به مدت ۲ هفته به صورت شبانه روزی به زوار خدمات می دهند. جمعیت هلال احمر نیز ۲۳۴ مرکز درمانی در عراق با تعداد ۴ هزار نفر کادر درمانی، ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و ۳ بیمارستان صحرایی با ۴۵۰۱ خودروی امدادی و ۹ بالگرد به زوار خدمات رسانی خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین