|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۳۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
دراین بیانیه آمده است: سی و ششمین سالگرد بهار پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی طاغوت ستمکار فرا رسید و در این فصل همدلی و سال های پر فراز و نشیب، بیش از پیش شاهد کسب دستاوردها و به ثمر رسیدن نهال های موفقیت هستیم.
جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و انجمن روزنامه نگاران مسلمان با انتشار بیانیه ای ضمن دعوت ازمردم برای حضور در راهپیمایی جشن انقلاب اعلام کردند که مردم حمایت خود را در جشن 22 بهمن از تیم هسته ای اعلام می کنند.
در بیانیه جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی آمده است: که امروز دولت در زمینه مذاکرات بنابر منویات رهبرمعظم انقلاب روی ریل عزت حرکت می کند که به طور حتم مردم حمایت خود را در جشن 22 بهمن از تیم هسته ای اعلام می کنند.

دراین بیانیه آمده است: سی و ششمین سالگرد بهار پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی طاغوت ستمکار فرا رسید و در این فصل همدلی و سال های پر فراز و نشیب، بیش از پیش شاهد کسب دستاوردها و به ثمر رسیدن نهال های موفقیت هستیم.

این بیانیه می افزاید: انقلاب اسلامی با بنیانگذاری مردی از نسل پاکان و همراهی یارانی همچون آیت الله العظمی خامنه ای، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله بهشتی و آیت الله مطهری به همراه ممارست مردم ونثار خون هزاران شهید به بار نشست و ثمره این درخت بارور را امروز در سراسر دنیا شاهد هستیم.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: پیشرفت جمهوری اسلامی، قدرت بی بدیل ایران اسلامی، کسب پیشرفت های بسیار، افزایش قدرت علمی کشور، صادر شدن انقلاب اسلامی و وحشت ابرقدرت های جهان از ابهت نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله دستاوردهای این انقلاب و نظام بوده است.

جبهه متحد اعتدالگرایان در این بیانیه خاطر نشان کرده است: روحانی با شعار اعتدالگرایی، دیپلماسی فعال کشورمان را نشان داد و آرامش در بازار اقتصادی به همراه رفع محدودیت ها و کاهش تحریم های پر شدت از جمله کارکردهای دولت یازدهم بوده است.

در این بیانیه تاکید شده است: امروز انقلاب شکوهمند اسلامی نیازمند وفاق ،همدلی، تلاش، حمایت از دولت برآمده از رای ملت و یکرنگی به همراه پرهیز از هرافراط و تفریطی است لذا از مردم و مسوولان دعوت می کند تا در جشن میلاد سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی شرکت کنند.

** از تیم هسته ای حمایت می کنیم

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی نیز با دعوت از مردم در راهپیمایی 22 بهمن در بیانیه ای تاکید کرد: ما حمایت خود را به پیروی از رهبری از فعالیت های دیپلماسی نمایندگان کشور که در حفظ و پایداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی برای دستیابی به توافقی که تضمین کننده کامل منافع ملی کشور باشد اعلام می کنیم.

به گزارش ایرنا در بخش هایی از این بیانیه آمده است: در سالی که به نام اقتصاد، فرهنگ، مدیریت جهادی و عزم ملی نام گرفته و علیرغم توطئه های دشمن در ابعاد مختلفی همچون، تحریم ظالمانه اقتصادی، هجمه همه جانبه سیاسی، القاء اندیشه های پلید و تفکرات ضد اسلامی داعشی و تکفیری و سلفی گری که با مکر و حیله دشمنان اسلام و انقلاب صورت می گیرد ملت بزرگ ضمن خنثی کردن دسیسه های دشمن و با تاسی از شعار رهبر و مقتدای خود، مسیر سربلندی را با افتخار در جهت نیل به اهداف عالیه خود طی طریق می کند.

این بیانیه می افزاید: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی همراه با مردم ولایت مدار و مقاوم خود و در صفوف فشرده آنان در راهپیمایی عظیم ملت حضور فعالانه خواهد داشت.

**دعوت از اصحاب رسانه در راهپیمایی 22 بهمن

همچنین انجمن روزنامه نگاران مسلمان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آحاد ملت شریف ایران به خصوص اصحاب رسانه برای حضور گسترده و غرور آفرین در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

در بخش هایی از بیانیه این انجمن تاکید شده است: 22 بهمن نماد وحدت، مقاومت و گفتمان ملتی است که با تاسی از ابرمردی نستوه از تبار ابراهیم خلیل رویدادی را خلق کرد که به رغم گذشت 36 سال از آن نه تنها در درون مرزهای جغرافیایی خود منحصر نشد که با عبور از مرزهای جغرافیایی در قلب و باور میلیون ها انسان مسلمان و غیر مسلمان رسوخ کرد و به الگویی برای حرکت های آزادی خواهانه و ظلم ستیزانه در جهان بدل شد.

این انجمن خواستار حضور گسترده مردم شده و آورده است: نظر به حساسیت شرایط منطقه ای و جهانی از همه امت اسلامی به ویژه اصحاب جراید و رسانه ها دعوت می شود تا با حضوری گسترده در راهپیمایی دشمن شکن و سرنوشت ساز 22 بهمن ضمن سردادن ندای اتحاد مسلمانان و انزجار از دشمنان دین خدا، پایبندی خود را یکبار دیگر نسبت به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله العالی) اعلام دارند.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین