|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۳۶۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از هوشمندی و هوشیاری ماموران پلیس در اجرای طرح عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از هوشمندی و هوشیاری ماموران پلیس در اجرای طرح عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهان و پایوران گرامی

خدای بزرگ را سپاسگزارم که در این برهه خاص و مهم از تاریخ کشور و انقلابمان به ما توفیق انجام وظیفه در راه نظم و امنیت و آسایش و آرامش جامعه را عطا فرموده است. هر ناظرِ بی طرفی می‌داند آنچه امروز شما عزیزان در سراسر کشور و در این سرزمین پهناور، انجام می‌دهید، بی‌تردید از جنس «جهاد فی سبیل الله» است و بی‌هیچ اما و اگری اجر معنوی بالایی نصیب یکایک شما می‌سازد.

همکاران گرامی

من در این چند ماه اخیر شاهد بوده‌ام که یکایک شما، همچون همیشه، در انجام ماموریت‌ها و طرح‌های بزرگ و کوچک پلیس، از هیچ تلاش و مجاهدتی فروگذار نکرده اید. شما طرح‌های مقابله با پدیده سرقت و دیگر اقدامات مقابله با جرائم و کجروی‌های اجتماعی را با اقتدار و آمادگی و تبحر به اجرا در میاورید که هم موجب رضایت و آرامش مردم عزیزمان می‌شود و هم سیمای جامعه را از هر نوع انحراف و کژروی منزه می‌سازد.اینک نیز متعهدانه و مسئولانه، و با هوشمندی و هوشیاری، طرح حجاب و عفاف را بگونه‌ای به سامان می‌رسانید که پیامد آن بسط اخلاق و فضیلت مندی در جامعه و کسب اقتدار و اعتبار بیش تر برای فراجا است. می‌بایست با اقتدارِ توام با رافت ضمن حفظ کرامات انسانی به ماموریتهای محوله ادامه و آرامش وامنیت را درابعاد مختلف برای شهروندان عزیز فراهم نمایید

به همین سبب وظیفه خود می‌دانم از یکایک شما عزیزان صمیمانه تقدیر و برایتان از خدای متعال و حضرت ولی‌عصر(عج)، موفقیت و بهروزی روزافزون را طلب نمایم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین