|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۳۶۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
دولت به مجلس اطمینان خاطر داده است که تا آخر هفته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را از سمت خود برکنار کند اگر دولت به وعده خود عمل نکند استیضاحی را که آقای راستینه در سامانه بارگزاری کرده است و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس آن را امضا کرده اند را به جریان خواهیم انداخت.

خبرگزاری دانشجو: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: دولت به مجلس اطمینان خاطر داده است که تا آخر هفته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را از سمت خود برکنار کند.

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکذیبیه وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای حمید سجادی اظهار کرد: دولت به مجلس اطمینان خاطر داده است که تا آخر هفته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را از سمت خود برکنار کند اگر دولت به وعده خود عمل نکند استیضاحی را که آقای راستینه در سامانه بارگزاری کرده است و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس آن را امضا کرده اند را به جریان خواهیم انداخت.

وی افزود: وزارت ورزش طی دو سال اخیر آبروی ایران را در سطح جهانی برده است از این رو دولت به مجلس گفته که اجازه دهید زمان کمی بگذرد، زیرا تغییر و تحولات دولت در ماه‌های اخیر زیاد بوده به همین دلیل روند استیضاح به کندی پیش می‌رود.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر دولت بخواهد در تعویض وزیر ورزش و جوانان تعللی ایجاد کند قطعا هفته آینده استیضاح را در صحن علنی مجلس اعلام وصول میکنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین