|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۷
کد خبر: ۳۶۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
سردار سیاری افزود: در فتنه ۱۴۰۱ دشمن با هدف براندازی جمهوری اسلامی مسئله دین را مدنظر داشت. دشمنان می گویند نظام جمهوری اسلامی دارای سه ساحت است. اول مردم سالاری. دوم دین مداری و سوم کارآمدی.

فارس:  جانشین اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی دارای سه ساحت مردم سالاری، دین مداری و کارآمدی است، گفت: در فتنه ۱۴۰۱ دشمن با هدف براندازی جمهوری اسلامی مسئله دین را مدنظر داشت و دین مردم را هدف قرار داد.

عصر امروز افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی خانواده با عنوان مهرانه در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد با حضور تعدادی از مسئولین دولتی و نظامی برگزار شد.

سردار مهدی سیاری جانشین اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این مراسم اظهار کرد: ۴۴ سال است که برخی در دشمنی با این نظام مقدس ثابت قدم بوده اند اما روش آن ها متفاوت شده است.

سردار سیاری افزود: در فتنه ۱۴۰۱ دشمن با هدف براندازی جمهوری اسلامی مسئله دین را مدنظر داشت. دشمنان می گویند نظام جمهوری اسلامی دارای سه ساحت است. اول مردم سالاری. دوم دین مداری و سوم کارآمدی.

وی تاکید کرد: آن ساحتی که تقویت شده و امروز نظام را حفظ کرده است ساحت دین مداری این مردم است. برای همین می گویند ما باید کار کنیم که دین مردم ایران را مورد هدف قرار دهیم.

سیاری افزود: فتنه گران می گویند مسئله حجاب می تواند نقطه آسیب زننده به نظام و نقطه تغییراتی در جامعه باشد. دشمنان برای فتنه ۱۴۰۱ دین مردم را هدف قرار دادند. برای ۱۴۰۲ هم بی ثبات سازی در داخل کشور و انزوا نظام در خارج از کشور را مدنظر قرار دادند.

این سردار سپاه تصریح کرد: اقداماتی که در بهار سال ۱۴۰۲ اتفاق افتاد باعث شد دقیقا عکس آنچه دشمنان می خواستند در کشور رخ دهد. دشمن می خواهد با عملیات روانی نگذارد کشور رنگ آرامش را به خود ببیند. امروز وضعیت آمریکا و اسرائیل از هر لحاظی به هم ریخته است. لذا آن برنامه ای که برای ۱۴۰۲ داشتند و هدف شأن تولید مسئله، موج سواری و بی ثبات سازی برای براندازی بود از سر این بود که به جمع بندی رسیدند امکان براندازی این نظام نیست و امسال، بی ثبات سازی با هدف شکستن اقتدار نظام را مد نظر دارند.

سیاری افزود: یکی از موضوعاتی که روی آن تمرکز دارند و می خواهند به وسیله آن به کشور ضربه بزنند مسئله حجاب است. رهبری فرمودند اگر روحیه جهادی باشد هم خوب می بینم و هم خوب عمل می کنیم اما اگر این روحیه نباشد هم خطا در دیدن و هم خطا در عمل خواهیم داشت. امروز تمام توان دشمن در این است که ما را دچار یاس و ناامیدی کند از انجام وظیفه بازدارد.

معاون اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکید رهبری بر امیدآفرینی است. فتنه ۱۴۰۱ چیزی شبیه به جنگ احزاب بود. اولین عامل در این فتنه امداد های غیبی بود که نصیب نظام شد. دشمن هر چه توان داشت آورد پای کار که توان نظام را از بین ببرند. در غدیر امسال در تهران شاهد جمعیت میلیونی بودیم. اینها نشان می دهد دشمن علی رغم تمام برنامه ریزی ها و بسیج کردن امکانات به خواست خود نرسیده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین