|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۸
کد خبر: ۳۶۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸
سلگی با تاکید بر پاکدامنی و عفت وصف ناپذیر زنان ایرانی افزود: عفیف بودن صفت لاینفک زنان این سرزمین ازصدر اسلام تاکنون بوده و این صفت مایه وحشت دشمنان این سرزمین است.

ایرنا: معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت : به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم برخی افراد، سواحل استان را به جولانگاه هنجارشکنان تبدیل کنند و در این زمینه هیچگونه مماشاتی پذیرفتنی نیست.

 

روح الله سلگی شامگاه پنجشنبه در همایش تجلیل از زنان مروج عفاف و حجاب مازندران که با حضور نماینده ولی فقیه در استان در ساری برگزار شد ، افزود : عفاف و حجاب یکی از سنگرهای کلیدی نظام اسلامی و ترویج بی حجابی همسویی با دشمنان محسوب می شود.

 

وی با اشاره به تلاش سازمان یافته دشمنان برای مبارزه با مقوله حجاب و عفاف ادامه داد :زنان این سرزمین در حفظ عفاف و حجاب نه مرعوب چماق رضا خان شدند و نه مفتون فتنه رسانه ای ایادی دشمن می شوند.

 

معاون‌سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : کسانی که اغواگرایانه به دنبال ترویج بی حجابی هستند ادامه دهندگان چماق رضاخانی با روش جدید هستند.

 

وی افزود : کسانی که با دست چُدنی عَمامه می پرانند با همان دست اما با روکش مخملی روسری ها را از سر برمی دارند.

 

سلگی با تاکید بر پاکدامنی و عفت وصف ناپذیر زنان ایرانی افزود: عفیف بودن صفت لاینفک زنان این سرزمین ازصدر اسلام تاکنون بوده و این صفت مایه وحشت دشمنان این سرزمین است.

 

وی با تحلیل از ابتکار ارزنده بانوان با ایمان مازندرانی در تشکیل زنجیره عفاف و حجاب در نوار ساحلی این استان گفت : تا کنون دهها همایش مردمی عفاف و حجاب در سواحل مازندران تشکیل شده واین روند با حمایت استانداری با قوت ادامه خواهد داشت.

 

سلگی، فرهنگ عفاف و حجاب را مصونیت بخش برابر هجمه فرهنگی دشمنان دانست و افزود: بانوان عفیف ایرانی بیرقداران معنویت و دینداری در کشورند و این پرچم باید همیشه برافراشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین