|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
این رهبر شیعیان آمریکای لاتین ادامه داد: امروز در کشورهای تحت نفوذ فرهنگ آمریکا نه تنها همجنس‌بازی بلامانع است بلکه دولت‌ها تلاش دارند حقوقی را برای آنان مدنظر قرار دهند از جمله اینکه بتوانند فرزندی را به سرپرستی قبول کنند.
رهبر شیعیان آمریکای لاتین با اشاره به اینکه ایرادات فاحش و غلطی در فرهنگ آمریکایی وجود دارد، خطاب به جوانان ایرانی گفت: نگذارید فرهنگ مریض آمریکایی وارد ذهن و مغز شما شود.

 خولیو آنتونیو، یکی از رهبران شیعیان آمریکای لاتین در جشن انقلاب که در دانشگاه پیام‌نور خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: در 19 سالگی به دین اسلام مشرف شده است.

وی اظهار کرد: برخی از جوانان ایرانی وقتی متوجه زبان متفاوت من می‌شوند از من می‌پرسند که اهل کجایی و وقتی می‌گویم از آمریکای لاتین چون از تفاوت میان آمریکای لاتین و شمالی اطلاعی ندارند، از من می‌خواهند که برایشان از آزادی و تکنولوژی غرب بگویم در حالی که از ایرادات فاحش و غلط فرهنگ آمریکایی اطلاعی ندارند.

این رهبر شیعیان آمریکای لاتین ادامه داد: من در جواب این جوانان می‌گویم، در آمریکا آزادی مطلق وجود دارد، آنقدر در آن محیط می‌توانی به گونه‌ای آزاد باشی که در فسادی غرق شوی، خانواده را از هم بپاشد و حرمت زن شکسته و حتی به‌عنوان کالا در ویترین مغازه‌ها عرضه شود و این چیزی بود که در اولین سفرم به نیویورک مشاهده کردم.

آنتونیو ادامه داد: نفوذ فرهنگ آمریکایی در کشور من آثار بسیار مخربی باقی گذاشته است که رشد بسیار زیاد موسیقی یکی از آن‌هاست و جوانان سرزمین من روزی حدود 14-15 ساعت موسیقی گوش می‌دهند چرا که به‌نوعی به آن اعتیاد پیدا کرده‌اند که این مسئله بر سلامت آنان تأثیر گذاشته است.

آنتونیو تاکید کرد: تبلیغ یک به ظاهر هنرمند به گونه‌ای که او تبدیل به اسطوره جوانان شود، نفوذ زبان آمریکایی بر زبان مادری ما یعنی اسپانیایی و از بین رفتن روابط خانوادگی به علت ترویج فساد از جمله آسیب‌های نفوذ فرهنگ آمریکایی در سرزمین من است.

این رهبر شیعیان آمریکای لاتین ادامه داد: امروز در کشورهای تحت نفوذ فرهنگ آمریکا نه تنها همجنس‌بازی بلامانع است بلکه دولت‌ها تلاش دارند حقوقی را برای آنان مدنظر قرار دهند از جمله اینکه بتوانند فرزندی را به سرپرستی قبول کنند.

آنتونیو افزود: امروز زنان سرزمین من از برهنگی و اینکه حتی برای تبلیغ یک آدامس از جنسیت و برهنگی آنان استفاده شود خسته شده‌اند و با خود می‌گویند زن با حجاب چقدر محترم است و طالب این شخصیت هستند.

وی عنوان کرد: در فرهنگ آمریکایی زن چیزی به‌عنوان مهریه ندارد و به همین دلیل یک مرد به راحتی می‌تواند او را به دست آورد، زنان سرزمین من اکنون طالب محیط‌های جدا برای خویش مثل استخرهای شنای جدا و ... هستند تا مردان از آنان سوء استفاده نکنند.

یکی از رهبران شیعیان آمریکای لاتین خاطرنشان کرد: در کشور من کاپیتولاسیون حاکم است و اگر یک صهیونیست و آمریکایی جنایت کند محاکم کشور من حق محاکمه او را ندارند و در مملکت من 5 پایگاه نظامی وجود دارد در حالی که در کشور شما اینگونه نیست و باید به این مسئله ببالید.

آنتونیو یادآور شد: تصور نکنید که در این روزها فقط در سرزمین شما به خاطر پیروزی انقلاب جشن پابرجاست در حالی‌که در کشور ما نیز مردمی که عاشق استقامت و فرهنگ شما هستند این روزها را جشن می‌گیرند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین