کد خبر: ۳۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قانون مالیات‌ها باید اصلاح شود و در برنامه پنج ساله ششم تلاش کنیم تا مشکلات را رفع و وزارت صنعت، معدن و تجارت با جدیت در حال پیگیری و رفع موانع پیش‌روی تولید در کشور است.
به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، سید رضا نوروززاده در مراسم افتتاحیه بزرگترین واحد تولیدی برج‌های انتقال نیروی کشور، اظهار داشت: باید با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان با دارا بودن ظرفیت فراوان، مستعد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است، باید دولت و سرمایه‌گذاران توجه و نگاه ویژه‌ای به این خطه از کشور داشته باشند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در هر زمینه‌ای مستعد توسعه و پیشرفت است و براین اساس، توجه به این استان باید در اولویت قرار بگیرد.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به حضور این سازمان برای فعالیت در استان، بیان کرد: در راستای اجرای فعالیت در سیستان و بلوچستان با مشکلاتی روبه‌رو هستیم اما این مشکلات نمی‌تواند مانع از حضور و فعالیت در راستای توسعه این خطه از کشور شود.

نوروز زاده گفت: قانون مالیات‌ها باید اصلاح شود و در برنامه پنج ساله ششم تلاش کنیم تا مشکلات را رفع و وزارت صنعت، معدن و تجارت با جدیت در حال پیگیری و رفع موانع پیش‌روی تولید در کشور است.

وی عنوان کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران رقیب بخش خصوصی در کشور نیست بلکه این سازمان مکمل بخش خصوصی در سطح کشور است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: به دنبال ایجاد کارخانه لاستیک سازی در استان سیستان و بلوچستان و احیاء بافت بلوچ در این استان هستیم و در این زمینه گام بر می‌داریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین