|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۳۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در مدت کوتاهی که دولت تدبیر و امید آغاز به کار کرده است توانسته‌ایم ۵ هزار کیلومتر فیبر نوری را کابل کشی کنیم.
محمود خسروی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های مخابراتی خراسان رضوی اظهار داشت: در مدت کوتاهی که دولت تدبیر و امید آغاز به کار کرده است توانسته‌ایم 5 هزار کیلومتر فیبر نوری را کابل کشی کنیم.

وی افزود: امسال پروژه‌ای با نام اضطرار را آغاز کرده‌ایم که این پروژه بیش از سه برابر وضعیت موجود را در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی را در خود جای داده است که با افتتاح این پروژه زیرساخت‌های ارتباطی در کشور چند برابر می‌شود.

وی با بیان اینکه  زمینه راه اندازی نسل 3 و 4 ارتباطات در کشور فراهم شده است، تصریح کرد: در دنیای امروز فناوری و ارتباطات حرف اول را در سطح جهان می‌زند بنابراین رشد و توسعه ارتباطات در کشور امری مهم است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به این مطلب که امروز شاخصه توسعه در کشور ها توسعه ارتباطات و فن آوری است، گفت:  روح برنامه پنج ساله کشور بر پایه ارتباطات قرار گرفته است و اجرای  برنامه پنج ساله توسعه کشور نیازمند چند هزار میلیارد سرمایه گذاری  است.

خسروی با بیان اینکه خوشبختانه از زمان تصویب برنامه پنج ساله کشور توسعه فناوری و ارتباطات در کشور شروع شده است، تصریح کرد: خوشبختانه نیاز توسعه‌ای ارتباطی در کشور از طریق قانونی در کشور فراهم شده است و این امسئله نشان دهنده حرکت مناسب وزارت ارتباطات در این بخش  است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به وضعیت خراسان رضوی در حوزه ارتباطات و فناوری اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت 5 هزار کیلو متر کابل فیبر نوری در این استان کابل کشی شدو پس از هفته دولت 300کیلومتر دیگر کابل فیبر نوری در خراسان رضوی کابل کشی شد.

خسروی خاطر نشان کرد: خراسان رضوی درحوزه ارتباطات و فناوری در وضعیت مناسبی قرار دارد چرا که این استان درگاه بین المللی کشور در شرق کشور محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه وضعیت ارتباطات در گذشته وضعیت مناسبی نداشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین