|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۳۶۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
درویش در ادامه درباره جلسه هیات مدیره و اینکه گل محمدی با ناراحتی جلسه را ترک کرد، خاطرنشان کرد: من نمی دانم علتش چه بود. من اواسط جلسه به خاطر ناراحتی و مشکلاتی که داشتم مجبور شدم جلسه را رها کنم؛ بعد از آن نمی دانم چه اتفاقی افتاد. به جهت اینکه این بازیکنان سفر رفته اند و طولانی شد که برگردند، هنوز امضای قرارداد با آن ها انجام نشده است اما مشکلی وجود ندارد. اگر بازیکنی مد نظر گل محمدی باشد حتما پیگیری می شود.


مدیرعامل پرسپولیس گفت: بیرانوند جایی نرفته بود که بخواهد دوباره به پرسپولیس بازگردد.

به گزارش ایسنا، رضا درویش پس از امضای قرارداد دو ساله با علیرضا بیرانوند، گفت: بیرانوند نرفته بود که بیاید؛ ایشان بودند اما گاهی انسان ها در لحظاتی تصمیماتی می گیرند که شاید اگر در آن لحظات نبود این تصمیم را نمی گرفتند. علی متعلق به این باشگاه بود. من گفته بودم علی مشکلی ندارد و می ماند. حتما ته دلش این نبود که برود. مشکلاتی داشت و تصمیمات آنی ممکن است در برخی لحظات گرفته شود. خدا را شکر همه مشکلات مرتفع شد و باز هم او به خانه خود بازگشت. کما فی السابق همه دغدغه او تیم است. امشب نیز مدام فکرش این بود که در آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درباره نحوه قرارداد با بیرانوند گفت: عین همان قرارداد قبلی نوشته و تمدید شد. او برای این دست به این کار زد که بگوید مشکل او بحث پول نبوده است. شاید یک آیتم هایی در قرارداد قبلی بود که در این قرارداد نمیشد گنجاند. شاید او ضرر هم کرد.

درویش در ادامه درباره جلسه هیات مدیره و اینکه گل محمدی با ناراحتی جلسه را ترک کرد، خاطرنشان کرد: من نمی دانم علتش چه بود. من اواسط جلسه به خاطر ناراحتی و مشکلاتی که داشتم مجبور شدم جلسه را رها کنم؛ بعد از آن نمی دانم چه اتفاقی افتاد. به جهت اینکه این بازیکنان سفر رفته اند و طولانی شد که برگردند، هنوز امضای قرارداد با آن ها انجام نشده است اما مشکلی وجود ندارد. اگر بازیکنی مد نظر گل محمدی باشد حتما پیگیری می شود.

وی درباره وضعیت انتقال سعید عزت اللهی گفت: مگر امکان دارد با او قرارداد ببندیم وقتی با باشگاه دیگر قرارداد دارد؟ ما باید راجع به کسی صحبت کنیم که با تیم دیگری قرارداد نداشته باشد. تیمی که بهترین دفاع و حمله را داشته و قهرمان شده حتما تیم تکمیلی است. شاید در برخی جناح ها باید مستحکم شویم که باید بازیکنانی را جذب کنیم که به تیم در آسیا کمک کنند.
مدیرعامل پرسپولیس درباره اعداد و ارقامی که برخی باشگاه ها به بازیکنان خود می پردازند گفت: هر مدیری یک روشی دارد. ما شاید سطح قراردادمان نسبت با باشگاه های دیگر پایین تر باشد اما سعی کردیم برای همه یکسان باشد و  پشت و بیرون قرارداد نداریم. نه شرکت معدنی هستیم که از مزایای آن بهره ببریم و نه هلدینگ هستیم. به نظر می رسد قانون فقط برای ماست.

درویش ادامه داد: ما در اتاقک شیشه ای هستیم و کارمان را هر کسی می بیند. امیدوارم فدراسیون نظارت بیشتری داشته باشد. بارها گفته‌ام اگر بناست قانون را همه رعایت کنند هیچ جایی مثل باشگاه پرسپولیس به نفعش نیست که این قانون را اجرا کند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما مظلوم واقع شدند. عرق پیراهن برایشان مهم است. این بازیکنان در هر باشگاه دیگری ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر می گیرند اما علاقمند به پرسپولیس هستند و قبول کردند با مبالغی کمتر در این تیم باشند. ما سعی کردیم به همه بازیکنان به صورت مساوی پرداخت کنیم تا حقی ضایع نشود و همین موضوع باعث همدلی در تیم است.

درویش درباره استعفای حجت کریمی، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از بازگشت بیرانوند به پرسپولیس گفت: البته بعید می دانم به این شکل باشد. او از دوستان خوب ماست و شاید دلیل دیگری داشته باشد؛ چون آقای بیرانوند به آنجا نمی رفت. با اینکه مذاکره با بیرانوند را تایید کردند ولی باز هم بعید می دانم این اتفاق افتاده باشد. شاید مشکلات دیگری داشته اند. شنیده‌ام مشکلات بیش از حدی داشته اند. به هر شکل تیم همشهری ما هستند و امیدوارم مشکلاتشان حل شود.

درویش درباره جدایی کریم باقری از پرسپولیس نیز گفت: آقای باقری با ما قرارداد نداشت. ضمن اینکه ما یک نفر جدید را اضافه کردیم. این موضوع با همفکری و تعامل بین ارکان باشگاه بود. سال آینده هم احتمالا یکی دو بازیکن ما بازنشسته می شوند. همه هم تاثیرگذار هستند اما اگر بنا باشد همه بمانند، نمی شود. یک روزی علی پروین هم بازی می کرد و یک زمانی هم مربی بود اما او هم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از باقری در سمت های دیگر باشگاه استفاده می شود یا خیر اضافه کرد: حتما از او استفاده خواهیم کرد.

درویش در پایان درباره جدایی کامیابی نیا و نعمتی گفت: کامیابی نیا به همراه نعمتی از تیم جدا شدند. از زحمات آن ها هم تشکر می کنم و یقینا آن ها در کسب این قهرمانیها نقش زیادی داشتند و امیدوارم موفق باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین