|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
کد خبر: ۳۶۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
سرپرست پرسپولیس ادامه داد: رقابت سختی برای قهرمانی داشتیم. زحمات کادرفنی و بازیکنان تبدیل به یک اتفاق بزرگ شد. هواداران عزیز بدانند با اینکه خسته بودیم و حضوری در باشگاه نداشتم، پیگیر تمام کارهای باشگاه بودم. عاشق پرسپولیس و هواداران هستم. شعارم این بوده ر کس بتواند خنده را روی لب هواداران بیاورد، من مخلص او هستم.

سرپرست پرسپولیس می‌گوید هیچ شرط و شروطی برای ادامه همکاری با این تیم به عنوان سرپرست نداشته است.

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد با پرسپولیس گفت: هیچ شرط و شروطی نمی‌توانیم برای پرسپولیس بگذاریم. پرسپولیس از همه نام‌ها و هر کسی بزرگتر است. اگر در آمدن به باشگاه تاخیر بودم، به خاطر خستگی بود. واقعا سال سختی بود.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: رقابت سختی برای قهرمانی داشتیم. زحمات کادرفنی و بازیکنان تبدیل به یک اتفاق بزرگ شد. هواداران عزیز بدانند با اینکه خسته بودیم و حضوری در باشگاه نداشتم، پیگیر تمام کارهای باشگاه بودم. عاشق پرسپولیس و هواداران هستم. شعارم این بوده ر کس بتواند خنده را روی لب هواداران بیاورد، من مخلص او هستم.

وی ادامه داد: من با پرسپولیس سفید امضا کردم و شرطی نداشتم. به والله قسم می‌خورم. با افتخار کنار پرسپولیس هستم. گلایه هم داریم. رقابت‌ سخت و نفس‌گیری با تیم‌هایی که هزینه می‌کنند داریم. نمی‌دانم سقف قرارداد و محدودیت چیست. ما می‌خواهیم به آسیا برویم. باید دست باشگاه‌ها را برای حضور در آسیا آزاد بگذارند.

پیروانی درباره ورود دیرهنگام پرسپولیس به نقل و انتقالات گفت: وقتی پول نداریم رقابت سخت است. ما مشکلات زیادی داشتیم. در تمام زمینه‌ها مشکل داشتیم. با تیم‌هایی رقابت کردیم که دغدغه زمین و هتل نداشتند. من با مدیران تیم‌ها در ارتباط هستم. آن‌ها این مشکل را ندارند. پرسپولیس واقعا کار بزرگی کرد. رقابت در نقل‌وانتقالات سخت است. هوادار بداند هر کس هم به تیم می‌آید به خاطر بزرگی پرسپولیس است نه پول.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: من وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم حق پرسپولیس را بگیرم. تلاشم را می‌کنم حقی از تیم ضایع نشود و همین که نتیجه گرفتیم یعنی همه تلاش کرده‌اند. اکنون که در سمتم هستم، هواداران بدانند کوتاهی نخواهیم کرد.

او درباره رقابت با تیم‌های صنعتی در نقل و انتقالات عنوان کرد: کسانی که خصوصی هستند و زیرمجموعه دارند، راهش را پیدا می‌کنند. متاسفانه تیم‌هایی که پول رضایتنامه یک بازیکن را می‌دهند، سقف را رد می‌کنند و در این قضیه فقط زورشان به پرسپولیس و استقلال می‌رسد. تیم‌های دیگر آزادانه هر کاری بخواهند انجام می‌دهند.

پیروانی اضافه کرد: مطمئنا وقتی یک بازیکن رقم بالایی برای رضایتنامه می‌خواهد و پرسپولیس زورش نمی‌رسد اما تیم دیگری آن پول را پرداخت می‌کند، یعنی این قانون رعایت نمی‌شود. وقتی پرسپولیس و استقلال زورشان نرسد، بقیه تیم‌ها این کار را می‌کنند. مگر این که بازیکن از روی عشق و علاقه به پرسپولیس و استقلال بپیوندد. در مقایسه با رقبای آسیایی که امثال کانته و بنزما را جذب کرده‌اند، شما باید این اسامی را بزرگ کنید تا این دوستانی که چنین قانونی را وضع کردند، پاسخگوی آن باشند. نمایندگان ایران در آسیا باید با این تیم‌های متمولی رقابت کنند و این قانون احساسی است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با جان من و جان تو نمی‌شود تیمداری کرد و به خارجی‌ها بگویند ریالی بگیرند، پس اگر کسی چنین قانونی را گذاشته، چیزی نمی‌دانسته است.

او درباره استفاده از رمز ارز در خصوص انتقالات بازیکنان گفت: باید دید بازیکن متوجه ارز دیجیتال هست یا نه. باید قانونی بگذارند که راه دور زدن را ببندند. در این قانون‌ها راه دور زدن زیاد است و سعی کردند زور ما را بگیرند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین