کد خبر: ۳۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
ریزش یک ساختمان در حال ساخت چند دقیقه پیش از تعطیلی مدارس در یکی از خیابان های اصلی شهر مهاباد که در نزدیکی یکی از مدارس ابتدایی قرار دارد موجب ترس و وحشت والدین دانش آموزان شد.
این حادثه عصر امروز دوشنبه در خیابان سرباز و در یک ساختمان چند طبقه درحال ساخت در نزدیکی مدرسه ابتدایی فرهنگیان مهاباد به وقوع پیوست.

به گفته شاهدان عینی دقایقی پیش از نواختن زنگ تعطیلی این مدرسه در ساعت پنج عصر تعداد زیادی از سفال های یکی از دیوارهای مشرف به خیابان این ساختمان به دلیل وزش تندباد خراب شده و در پیاده رو و کنار خیابان فروریخت.

کسی خوشبختانه در زمان وقوع این حادثه در این مکان تردد نداشت و تنها تعدادی از والدین دانش آموزان این واحد آموزشی در حال رفتن به دنبال فرزندانشان در مسیر رفتن به مدرسه بودند.

این ساختمان همچنین در جوار یکی از دبیرستان های پسرانه این شهر نیز واقع شده است که در زمان وقوع حادثه این واحد آموزشی نیز تعطیل بود.

یکی از شاهدان این حادثه که خانمی 35 ساله است به خبرنگار ایرنا گفت: فروریختن سفالهای دیوار این ساختمان زمانی درست در فاصله چند متری آنها که در حال تردد در پیاده رو بودند به وقوع پیوست.

وی که حاضر به معرفی خود نشد افزود: برخورد سفالها به سیم های برق همچنین موجب بروز اتصال و جرقه در سیم های انتقال برق نیز در این مکان شد.

وی گفت: مکان این حادثه دقیقا در مسیر رفت و آمد دانش آموزان این مدرسه می باشد و معلوم نبود که در صورت وقوع این اتفاق در هنگام تردد دانش اموزان چه فاجعه ای پیش می آمد.

مدرسه ابتدایی فرهنگیان مهاباد در سه راهی هواشناسی در خیابان سرباز این شهر واقع شده و دارای بیش از 500 نفر دانش آموز است.

وزش تندبادی با سرعت بیش از 80 کیلومتر بر ساعت از بامداد امروز دوشنبه شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی را فراگرفته و مشکلاتی را در تردد مردم در معابر عمومی و خیابان های سطح شهر و محورهای برون شهری به وجود آورده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین