|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد: ماموران فرماندهی انتظامی استان اعضای یک باند خلافکار که محموله های مشروب قاچاقچیان را به سرقت می بردند، دستگیر کرد.
سردار« رضا محمدی یگانه» یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:اعضای این باند با استفاده از سلاح جنگی و سلاح سرد به شناورهای حامل مشروب الکلی قاچاق حمله می کردند و پس از سرقت محموله این شناورها و انتقال آن به ساحل،اقدام به توزیع و فروش مشروب می کردند.

سردار رضا محمدی یگانه خاطرنشان کرد:12نفر اعضای این باند دستگیر شده اند و غیر از سرقت مشروب ،مرتکب جرائم دیگری مانند سرقت به عنف،زورگیری از مردم و فروش مواد مخدر نیز شده اند.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان ،اعضای تبهکار این باند ،محلات حسین آباد،سورو و پشت شهر بندرعباس را به عنوان حوزه عملیاتی خود تعیین کرده بودند و اجازه حضور سایر خلافکاران در این مناطق را نمی دادند.

سردار محمدی یگانه یادآور شد:یکی از اعضای این باند به عنوان متهم به قتل تحت تعقیب بود و یک نفر دیگر از آنان نیز چندی پیش ،با استفاده از سلاح گرم یکی از قضات دادگستری استان را مجروح کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد:سردسته این باند یک جوان 22ساله است و سایر اعضای آن نیز زیر 30سال دارند که در بین آنان پنج نفر با یکدیگر برادر هستند.

وی ادامه داد:از اعضای این باند سه قبضه سلاح جنگی شامل وینچسترو کلاشینکف،اسلحه سرد ،انواع مشروب الکلی و پول نقد کشف شد.

سردار محمدی یگانه اظهار امیدواری کرد:برای اعضای این باند که دارای سابقه هستند، احکام قضایی قاطع صادر شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین