|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۳۶۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
بنابراین ۷۰ درصد جمعیت ایران در آن دوره از نعمت آب، برق، گاز، بهداشت و درمان محروم بودند ولی امروزه علی‌رغم وجود فشارهای دشمن، نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای به اقشار مختلف جامعه ارائه کرده و بیش از ۹۸ درصد جمعیت کشور از نعمت برق و ۹۶ درصد نیز از نعمت گاز برخوردار هستند.


سخنگوی سپاه پاسداران گفت: امروزه علی‌رغم فشارهای دشمن، نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای به اقشار مختلف جامعه ارائه کرده و بیش از ۹۸ درصد جمعیت کشور از نعمت برق و ۹۶ درصد نیز از نعمت گاز برخوردار هستند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در همایش کارگروه رسانه و مسئولین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در ۹۰ درصد از تحلیل محتوای رسانه‌ای رسانه‌های بیگانه، تلاش برای این است که بگویند انقلاب اسلامی برای ایران، آورده نداشته و دستاوردهای قبل از انقلاب اسلامی را برجسته می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کنونی ایران دوران ستم‌شاهی را درک نکرده و برداشت عینی و ملموسی از استبداد، استکبار و وابستگی کشور ندارند، افزود: دشمنان با بهره‌گیری از علوم روانشناسی، جامعه‌شناسی، آمار و ارتباطات، تلاش می‌کنند شرایط کنونی کشور را برای ایجاد حس ناامیدی در همه مباحث، بحرانی جلوه ‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن استقلال، عمران، آبادانی، رفاه، پیشرفت و آینده روشن نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند و برای نادیده گرفتن دستاوردهای کشور و برجسته کردن مشکلاتی که در همه جوامع نیز وجود دارد تلاش می‌کنند، تصریح کرد: وظیفه اصحاب رسانه در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن این است که شناخت دقیقی از دوران شاهنشاهی داشته باشند.سردار سرتیپ دوم پاسدار شریف با بیان اینکه طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه نظام شاهنشاهی، یک سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۷۰ درصد جمعیت ایران در روستاها و ۳۰ درصد در مراکز استان‌ها و شهرها زندگی می‌کردند، ادامه داد: بنابراین ۷۰ درصد جمعیت ایران در آن دوره از نعمت آب، برق، گاز، بهداشت و درمان محروم بودند ولی امروزه علی‌رغم وجود فشارهای دشمن، نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای به اقشار مختلف جامعه ارائه کرده و بیش از ۹۸ درصد جمعیت کشور از نعمت برق و ۹۶ درصد نیز از نعمت گاز برخوردار هستند.

شریف گفت: دشمن در دوران اغتشاشات با استفاده از فرصت گسست نسلی در کشور یک تصویر غیرواقعی از جمهوری اسلامی در فضای مجازی به نمایش گذاشت و می‌خواست این‌گونه بگوید که انگار همه دنیا خوب و تنها ایران پر از مشکلات است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم توجه و اهمیت ارتقای سواد رسانه ای در کشور،تصریح کرد: سواد عاطفی ،سواد ارتباطی ،سواد مالی ،سواد رسانه ای و تربیتی از توانایی ها و مهارت های باسواد بودن توسط سازمان جهانی یونسکو قرار گرفته است، بدین ترتیب شخصی که در یک‌ رشته دانشگاهی موفق به دریافت مدرک دکترا می‌شود، حدود ۵ درصد باسواد است.

وی با بیان اینکه امنیت مهمترین مقوله کشور است، خاطر نشان کرد: امنیت ملی یکی از مهم ترین و حیاتی ترین بحث‌های موجود در هر کشور است که به طور کلی به شیوه حفاظت از ارزش‌های یک ملت و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن ارزش‌ها بحث می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین