|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۹
کد خبر: ۳۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: نگاه فرابخشی به گردشگری در برنامه ششم تقویت می‌شود.
مرتضی رحمانی‌موحد عصر امروز در جمع فعالان گردشگری گیلان، با بیان اینکه استان گیلان باید به سمت پایدار کردن خدمات سفر و گردشگری حرکت کند، اظهار داشت: این مهم نگرانی‌هایی که در عبور و رفت و آمد گردشگران است را تبدیل به ماندگاری می‌کند و زمانی که تبدیل به ماندگار شد تولید ثروت، کاهش فقر و امنیت اجتماعی را به همراه دارد و سبب توسعه در جوامع محلی می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه و حمایت کردن از این رویکردها وظیفه سازمان میراث، فرهنگی و گردشگری است، افزود: با اتکا به بخش خصوصی، فعالیت‌ها و توانمندی‌های آنها می‌توانیم بسیاری از مشکلات را مرتفع کنیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ممکن است بسیاری از نکاتی که در گردشگری جاری می‌شود محصول سیاست‌های منطقی و کارشناسی نباشد ما با این وضعیت رو به رو هستیم و باید ساماندهی انجام دهیم.

رحمانی موحد با بیان اینکه ساماندهی پاک کردن صورت مسئله نیست، تصریح کرد: باید حل مسئله را انجام دهیم که با فکر کردن و بررسی راه‌‌های مختلف امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: در این زمینه می‌توانیم با همکاری خانواده بزرگ گردشگری اعم از دولتی و غیردولتی که در این مجموعه تلاش می‌کنند با رویکرد سازمان که در برنامه ششم با کمک نمایندگان به دنبال آن هستیم محقق می‌شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  با بیان اینکه در برنامه ششم  با کمک نمایندگان به دنبال تقویت نگاه فرابخشی به گردشگری هستیم، گفت: نگاه بخشی مانع از توسعه می‌شود الگوهای موفق در توسعه گردشگری از بخشی نگری گذشته‌اند.

رحمانی موحد افزود: در این مسئله نگاه باید به سمت ارتقاء کیفیت گردشگری به عنوان اقتصاد سبز، تمیز و پاک باشد که سرمایه‌گذاری‌های مختلف زودبازده تا سرمایه‌گذاری کلان را در خود دارد می‌تواند به توسعه همه جانبه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی  و اقتصادی کمک کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین