|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۳۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش دولت تدبیر و امید بکارگیری نیروهای تاثیرگذار و خدمتگزار در بدنه وزارت کشور است.
'علیرضا رشیدیان' که به شهرستان زاوه سفر کرده است روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتصاب فرمانداران شهرستانهای استان خراسان رضوی افزود: استانداری به دنبال فرماندارانی است که بر اساس شاخصهای مدیریتی انتخاب شوند تا به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره برنامه سفر منظم به شهرستانهای استان گفت: این سفرها با محوریت شورای اسلامی شهر و در جهت بررسی مشکلات موجود برنامه ریزی و انجام می شود.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: در این سفرها برخی موارد که راهکار، امکان مدیریت و حل آنها وجود داشته باشد با ارائه طریق و زمان بندی مشخص توسط دبیرخانه سفر موضوعات مطرح و از سوی ادارات مرتبط پیگیری می شوند.

وی در ادامه همچنین گفت: با پیگیریهای صورت گرفته از طریق وزارت نفت هزینه پروژه های گازرسانی روستاهای بالای 20 خانوار خراسان رضوی طبق 'بند ق تبصره سه' توسط بانکها تامین اعتبار می شوند.

رشیدیان ادامه داد: طی مذاکرات انجام شده با بانک ملی و تامین اعتبار، بازپرداخت اصل و سود پول را وزارت نفت پرداخت و گازرسانی به هزار روستای واجد شرایط در خراسان رضوی به زودی آغاز می شود.

'دولت آباد' مرکز شهرستان 72 هزار نفری زاوه در 174 کیلومتری جنوب مشهد واقع است. زاوه مرکب از دو بخش مرکزی و سلیمان 72 روستا دارد.

61 هزار نفر از جمهیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین