|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۳۶۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
سید عبدالملک الحوثی امروز دوشنبه در سخنرانی خود به عنوان بخشی از سلسله درس‌های «وصیت امام علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع)» گفت که لابی صهیونیستی-یهودی ارزش‌های انسانی و اخلاقی را هدف قرار می دهد تا باورهای بیمارگونه خود را در دل مردم جای دهد.

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه آمریکا پرچم فساد و رذیلت را به شکلی آشکارا و شرم آور بر دوش دارد، تصریح کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حال ترویج و تبلیغ همجنس‌گرایی است.

به گزارش ایسنا، سید عبدالملک الحوثی امروز دوشنبه در سخنرانی خود به عنوان بخشی از سلسله درس‌های «وصیت امام علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع)» گفت که لابی صهیونیستی-یهودی ارزش‌های انسانی و اخلاقی را هدف قرار می دهد تا باورهای بیمارگونه خود را در دل مردم جای دهد.

وی با اشاره به اینکه لابی صهیونیستی-یهودی با همکاری غرب از تمام ظرفیت‌های خود برای کاشتن بذر فساد در روح انسان‌ها سوء استفاده می‌کند، تمایل دولت آمریکا به گسترش فساد و منکر و تلاش برای گسترش آن در عالم بشریت را محکوم کرد.

رهبر انصارالله تأکید کرد که آمریکا پرچم فساد و رذیلت را به شکلی آشکار، زشت و شرم آور بر دوش دارد و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حال ترویج همجنس گرایی و فراهم کردن زمینه‌های سیاسی و قانونی برای اجرای آن است، کما اینکه به زور به دنبال تحمیل همجنس‌گرایی و ترویج آن در سایر نقاط جهان است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین