|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
کد خبر: ۳۶۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
در ادامه سرهنگ محمد محمودی، فرمانده هنگ مرزی سرخس از کشف خودروی سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت در حوزه استحفاظی این فرماندهی خبر داد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: طی ۹ روز گذشته با تلاش مرزبانان هنگ مرزی تایباد ۱۳ هزار و ۸۷۶ تبعه افغانستانی از طریق مرز دوغارون تحویل مرزبانی کشور همسایه شدند.

 سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد با حضور غیر قانونی اتباع کشورهای خارجی در خاک جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان و پلیس در داخل کشور با شناسایی افراد غیرمجاز حاضر، برخورد قانونی کردند.

وی با اشاره به بازگرداندن ۱۳ هزار و ۸۷۶ تبعه افغانستانی طی ۹ روز گذشته از مرز دوغارون، افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد این تعداد اتباع خارجی را که از مبادی غیررسمی وارد کشور شده بودند، شناسایی و از طریق مرز دوغارون اقدام به بازگرداندن آن‌ها کرده و تحویل نماینده کشور افغانستان دادند.

شجاع بیان کرد: هر یک از اتباع کشورهای خارجی باید از طریق دروازه‌های رسمی و قانونی وارد کشور شوند در غیر این صورت با آن‌ها به طور جدی برخورد قانونی خواهد شد.

کشف خودروی سرقتی توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس

در ادامه سرهنگ محمد محمودی، فرمانده هنگ مرزی سرخس از کشف خودروی سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت در حوزه استحفاظی این فرماندهی خبر داد.

وی افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع سرقت یک دستگاه خودرو پیکان وانت، موضوع به طور ویژه در دستور کار مرزبانان این فرماندهی قرار گرفته و با اجرای طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی، اکیپ گشت پاسگاه مرزی "یازتپه" حین گشت زنی، به یک دستگاه خودروی پیکان وانت سفید رنگ که پلاک‌های آن مخدوش و به صورت بلاصاحب در کنار جاده رها شده بود مشکوک شدند.

محمودی مطرح کرد: مرزبانان بلافاصله پلاک خودروی مشکوک را استعلام کرده و مشخص شد خودروی مذکور در روز گذشته سرقت شده است.

وی اعلام کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده خودرو برای بررسی دقیق تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، محمودی تصریح کرد: مالکان وسایل نقلیه باید ضمن تجهیز وسایل خود به موارد هشدار دهنده و ایمنی، به رعایت هشدارهای انتظامی توجه لازم را داشته باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین