|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۳۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
همراه اول به مشترکان خود توصیه کرد قبل از سفرهای خارجی، از داشتن اعتبار کافی در سیم‌کارت خود مطمئن شوند.
همراه اول اعلام کرد:با توجه به محدود بودن اعتبار رومینگ بین‌الملل در سیم‌کارت‌های دائمی، امکانات و تمهیدات مناسبی جهت قطع نشدن ارتباط در خارج از کشور، در نظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعیه این اپراتور، فراهم کردن امکان اعمال بستانکاری برای جلوگیری از قطع بدهی در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین‌الملل، ارائه خدمات خاص به مشترکان ویژه (VIP) جهت عدم قطع سرویس در خارج از کشور و امکان پرداخت کارکرد میان‌دوره به‌صورت غیرحضوری، از جمله تمهیداتی است که برای مشترکان دائمی در نظر گرفته شده است.

همچنین همراه اول توصیه کرده است، از آنجا که مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری از این پس می توانند به‎صورت الکترونیکی شارژهای 500 هزار و یک میلیون ریالی تهیه کنند و با توجه به اینکه شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، مشترکان به منظور مدیریت هر چه بهتر هزینه‌های رومینگ بین‌الملل، در سفرهای خارجی به کشورهایی که طرف قرارداد اعتباری همراه اول هستند، از این سیم‌کارت‌ها استفاده کنند.

گفتنی است، همراه اول با 271 اپراتور در 112 کشور، قرارداد رومینگ بین‌الملل دارد که این قراردادها به‌طور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده‌اند.

بر اساس این گزارش ،مشترکان همراه اول می‌توانند برای افزایش بستانکاری و جلوگیری از قطع بدهی رومینگ، حرفB را به 990009 پیامک کرده و به میزان مورد نظر، شناسه پرداخت، دریافت و سپس به‌صورت غیرحضوری، از طریق 9990، تلفن‌بانک، اینترنت، ATM و سایر ابزارها، اقدام به پرداخت مبلغ خود کنند؛ این مشترکان همچنین می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990، ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور بدون صفر» به 8070 و ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور بدون صفر» به 990009، از تعرفه های رومینگ و مکالمات بین‌الملل در کشور مورد نظر اطلاع یابند. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین