|
|
امروز: پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۳۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: رفتار ورزشکاران زیر ذره بین مردم است و آنها باید بدانند که الگوی جامعه محسوب می شوند.
'عبدالحمید احمدی' شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ جامعه ورزش استان همدان افزود: همه فعالان عرصه ورزش مراقب باشند که توانمندی های فرهنگی نیز داشته باشند تا به عنوان الگوی شایسته برای جامعه بویژه جوانان و نوجوانان مطرح شوند.

وی با تاکید بر اجرایی شدن انتظارات رهبر معظم انقلاب از جامعه ورزش در مباحث مختلف بویژه فرهنگی گفت: باید مراقب باشیم که فضای ورزشی پاک و معنوی باشد تا همه از این فضا لذت ببرند و ابراز رضایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همدان مهد فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران زمین است گفت: جامعه ورزش همدان نیز باید در همه رشته ها پیشرو باشد.

وی افزود: ورزشکاران با کسب مدال های رنگارنگ ضمن تقویت مباحث فرهنگی می توانند دل مردم را شاد کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از جامعه ورزش استان در کسب موفقیت های چشمگیر در میادین ملی و بین المللی گفت: امروز ورزش همدان با تلاش وافر دست اندرکاران، مربیان و ورزشکاران جایگاه ارزنده ای در رشته های مختلف دارد.

سید'عبدی افتخاری' افزود: جامعه ورزش همدان جامعه ای اخلاق مدار، قهرمان پرور و مستعد است و مسوولان و مردم استان به داشتن چنین قهرمانان ارزشمند و پهلوان منش افتخار می کنند.

در این مراسم بیش از سه هزار ورزشکار شرکت داشتند.

اجرای ورزش های زورخانه و پهلوانی، دوچرخه سواری، رزمی و سنگنوردی از برنامه های این مراسم بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین