|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۳۶۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
هیچکس انتظارش را نداشت رونالدو پس از ترک منچستریونایتد در پایان سال گذشته به لیگ برتر عربستان منتقل شود. با این حال او به النصر منتقل شد و در ادامه کریم بنزما، هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید نیز به عربستان رفت.

کریستیانو رونالدو فاش کرد زمانی که برای اولین بار برای پیوستن به النصر به عربستان رفت، با گرمای بیش از حد این کشور مشکل داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت‌بایبل، هیچکس انتظارش را نداشت رونالدو پس از ترک منچستریونایتد در پایان سال گذشته به لیگ برتر عربستان منتقل شود. با این حال او به النصر منتقل شد و در ادامه کریم بنزما، هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید نیز به عربستان رفت.

نیمار یکی از نام‌هایی است که زمزمه‌هایی درباره حضورش در عربستان به گوش می‌رسد ولی این انتقال هنوز رخ نداده است. رونالدو با به ثمر رساندن ۱۴ گل در ۱۶ بازی لیگ و کسب عنوان پنجمین گلزن برتر نشان داد مشکلی برای سازگاری با لیگ عربستان ندارد. با این حال تنها مشکل رونالدو در عربستان، گرما هوای آنجاست؛ چیزی که برنده پنج توپ طلا فاش کرد در بدو ورود به عربستان با این مشکل دست‌وپنجه نرم کرده بود. او به لایواسکور گفت: بزرگ‌ترین تفاوتی که در عربستان با آن روبه‌رو بودم، گرما بود اما اکنون واقعاً به آن عادت کرده‌ام. هواداران اینجا باورنکردنی‌اند و از من استقبال کردند و همیشه خیلی لطف دارند. هر لیگ و کشوری متفاوت است و من بسیار مفتخرم که سه لیگ مختلف را در اروپا تجربه کرده‌ام و در همه آنها قهرمان شده‌ام.

ژانویه گذشته کهه رونالدو وارد ریاض شد، دمای هوا ۲۰ درجه بود و اکنون به ۴۱ درجه رسیده است!

رونالدو در حال حاضر همراه پرتغال سرگرم انتخابی یورو ۲۰۲۴ است و باید در دو دیدار به مصاف بوسنی و هرزگوین و ایسلند برود.

مسئولان فوتبال عربستان با جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان از یک طرف به دنبال کسب اعتبار و گرفتن میزبانی‌های بزرگ جهانی و از طرف دیگر به دنبال پیشرفت فوتبال در کشورشان هستند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین