|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۳۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» 22 بهمن را روز جشن ملی و روز ملت ایران دانست و تصریح کرد: شعارهای این روز باید شعار وحدت و همدلی باشد و شعارهای جناحی ، گروهی و حزبی ، شایسته 22 بهمن نیست.
  رییس جمهوری با دعوت آحاد مردم ایران به حضور با نشاط ، پر رنگ تر و مقتدرتر در راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن و سر دادن شعارهای وحدت و همدلی در این مراسم ، تصریح کرد: 22 بهمن روز جشن ملی و روز ملت ایران است.

 حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن را بزرگ ترین روز پیروزی ملت ایران در صحنه داخلی و بین المللی دانست و اظهارداشت: 22 بهمن روزی است که ملت ایران توانست استبداد و استعمار را برای همیشه پشت سر گذاشته و حکومت ملی و اسلامی را براساس مردم سالاری دینی تشکیل دهد.

وی، حضور مردم در راهپیمایی گرامیداشت 22 بهمن را به معنای ادامه راه انقلاب اسلامی و امام راحل توصیف و خاطرنشان کرد: هر مقدار این حضور پررنگ تر و مقتدرتر باشد به دنیا نشان می دهد که ملت ما دارای انسجام و وحدت ملی است و بی تردید ملت ایران پرشورتر از سال های گذشته در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

رییس جمهوری یادآور شد: زمانی که مردم به صورت پرشور و بانشاط در روز خودشان که روز ملی است، حضور یابند و این روز را جشن گرفته و با صدای بلند شعارهای انقلاب را تکرار کنند، همه بدخواهان و دشمنان ما قدرت این ملت را بهتر احساس خواهند کرد.

روحانی با تاکید بر این که با حضور قدرتمند مردم در صحنه ، می توانیم از مسایلی که امروز پیش رو داریم، راحت تر عبور کنیم، گفت: با حضور بسیار پرشور ملت ایران در 22 بهمن ، بی تردید راحت تر می توان از مشکلات اقتصادی و مذاکرات هسته ای عبور کرده و همچنین می توان در تمام مسایل بین المللی با قدرت بیشتری با زیادی خواهان مواجه شد و راحت تر و کم هزینه تر از حق ملت ایران دفاع کرد.

وی، 22 بهمن را روز جشن ملی و روز ملت ایران دانست و تصریح کرد: شعارهای این روز باید شعار وحدت و همدلی باشد و شعارهای جناحی ، گروهی و حزبی ، شایسته 22 بهمن نیست.

رییس جمهوری تأکید کرد: در روز 22 بهمن هیچ کس حق ندارد، این روز را که متعلق به ملت ایران است به نفع یک جناح و یا حزبی مصادره کند و مردم باید همانند سال 57 قدرت خود را در برابر استعمار به رخ بکشانند و نشان دهند که همچنان در صف واحد، پیگیر منافع و مصالح ملی هستند و به جهانیان بگویند که ملت ایران راه 36 سال گذشته را همچنان با قدرت ادامه خواهد داد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
0
3
درود خدا بر شما باد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین