|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۳۶۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
سودابه باقرپور در مورد پیروزی در این دیدار دوستانه گفت: بازی خیلی خوبی بود و رفته رفته هماهنگ‌تر می‌شویم. در توپ‌های برگشتی هم هماهنگ‌تر عمل کردیم. سرویس زدن در هوای شرجی تایلند کمی سخت است اما امروز بچه‌ها خیلی قشنگ سرویس زدند و امتیاز سرویس گرفتند.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال در مورد شرایط تیم ملی گفت: در هوای شرجی تایلند توپ و لباس خیس می‌شود و اگر بتوانیم در هوای شرجی اینجا هماهنگ شویم، عالی است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران که در اردوی تدارکاتی تایلند به سر می‌برد، از ساعت 13 و ۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه، ۲۴ خرداد) به وقت ایران به مصاف تیم ملی زیر ۲۱ سال تایلند رفت و به پیروزی رسید.

سودابه باقرپور در مورد پیروزی در این دیدار دوستانه گفت: بازی خیلی خوبی بود و رفته رفته هماهنگ‌تر می‌شویم. در توپ‌های برگشتی هم هماهنگ‌تر عمل کردیم. سرویس زدن در هوای شرجی تایلند کمی سخت است اما امروز بچه‌ها خیلی قشنگ سرویس زدند و امتیاز سرویس گرفتند.

او با بیان اینکه در سومین بازی دوستانه به مصاف تیم ملی ب تایلند می‌رویم، ادامه داد: امیدوارم در آن بازی هم هماهنگی خوبی داشته باشیم. بازی‌های تدارکاتی در این هوا باعث می‌شود تا آمادگی بهتری برای چلنجر کاپ به دست بیاوریم چون توپ و لباس خیس می‌شود و اگر بتوانیم در هوای شرجی اینجا هماهنگ شویم، عالی است.

باقرپور در مورد شرایط بازیکنان حاضر در اردوی تایلند هم گفت: شرایطمان خوب است. بازیکنان با غذا دست و پنجه نرم می‌کنند چون غذای اینجا با ایران متفاوت است. امیدوارم بتوانند به اندونزی برسند چون هر روز کمی برایشان مشکل پیش می‌آید. امیدوارم خود را بالا نگه دارند تا در بازی‌های اندونزی هم بدرخشند.
 

    رشیدی: تیم سرعتی تایلند به آمادگی تیم ملی کمک می‌کند

سرمربی تیم والیبال ایران در مورد برگزاری دیدار دوستانه با تایلند گفت: تیم‌هایی مثل تایلند و پین‌تایپه سرعتی هستند و هرچه با آنها بازی کنیم بچه‌ها مسابقات رسمی آماده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، فاطمه رشیدی، سرمربی تیم ملی در مورد این مسابقه گفت: در جلسه آنالیز تیم در مورد ایرادها با بازیکنان صحبت کردیم و سعی کردیم امروز ایرادها را برطرف کنیم. نسبت به بازی اول اشتباهات کمتری داشتیم و بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم.

وی در ادامه افزود: بازی در این هوای شرجی با تیمی مثل تایلند کمک می‌کند که برای چلنجر کاپ آماده شویم چون تیم‌هایی مثل تایلند و چین‌تایپه سرعتی هستند و هرچه با آنها بازی کنیم بچه‌ها مسابقات رسمی آماده می‌شوند. امروز هم مثل بازی قبل سعی کردیم از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم و با توجه به نکاتی که گفتیم برده شدیم.

رشیدی در مورد دیدار با تیم ب تایلند گفت: تیم الف تایلند در لیگ ملت‌هاست اما تیم ب این کشور در اردو حضور دارد و قرار است فردا به مصاف این تیم برویم. محک جدی‌تری برای ما خواهد بود. امیدوارم نتیجه آن دیدار هم به نفع ما باشد. البته برای کسب هماهنگی بیشتر به زمین می‌رویم تا آماده چلنجر کاپ شویم.

وی به آمادگی تیم ملی قبل از حضور در چلنجر کاپ اشاره و بیان کرد: خوشبختانه بدنسازی تیم ما خیلی خوب انجام شده است و بازیکنانمان در حال رسیدن به آمادگی‌اس هستند که وارد مسابقات شوند و نتیجه خوبی کسب کنند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ایران و تایلند پیش از این دیدار دوستانه دیگری هم داشتند که با برد میزبان به پایان رسید. این دو تیم فردا (پنجشنبه، ۲۵ خرداد) برای سومین بار به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی والیبال زنان ایران در اردوی برون مرزی تایلند خود را برای حضور در مسابقات چلنجرکاپ زنان آسیا که از 28 خرداد تا چهار تیر با حضور 11 تیم به میزبانی اندونزی در شهر گریسک برگزار می‌شود، آماده می‌کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین