کد خبر: ۳۶۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
خوان رامون لوپس، گزینه سرمربیگری استقلال گفت: زمانی که در عربستان سعودی مشغول مربیگری بودم، بازی‌های استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کردم. یکی از بازی‌های استقلال که به یاد دارم، دیدار آن‌ها مقابل الریان قطر است.

گزینه مدنظر باشگاه استقلال برای سرمربیگری این تیم می‌گوید اگر بداند حضورش مفید نخواهد بود، می‌رود.

به گزارش ایسنا، خوان رامون لوپس بعد از جلسه با مدیران باشگاه استقلال اظهار کرد: خوشحالم که مدیرعامل باشگاه استقلال را ملاقات کردم. تلاش کردم درباره برنامه‌های باشگاه‌ها صحبت کردیم و اینکه اگر امکان داشته باشد همکاری خود را ادامه بدهیم. می‌دانیم که باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است و برای همین باید شناخت خوبی داشته باشیم.
حضورم مفید نباشد، چمدانم را برمی‌دارم و می‌روم

او در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است که قرارداد همکاری با استقلال ببندند؟ گفت: من کار خودم را انجام می‌دهم. در همه باشگاه‌هایی که بودم تلاش کردم اول آنها را آنالیز کنم و از شرایط تمرین، قوانین و بازیکنان اطلاعات کسب کنم و از طرفی بدانم باشگاه چه اهدافی دارد و اگر بدانم همه این مسائل با قوانین من همخوانی دارد و می‌توانیم به آن چه می‌خواهیم برسیم، آن زمان ادامه می‌دهیم. اگر بدانم مشکلاتی وجود دارد،‌ حضورم مفید نخواهد بود و چمدانم را برمی‌دارم و می‌روم.
بیشتر بخوانید

    لوپس برای مذاکره با استقلال وارد تهران شد+عکس

بازی‌های استقلال را دنبال می‌کردم

خوان رامون لوپس، گزینه سرمربیگری استقلال گفت: زمانی که در عربستان سعودی مشغول مربیگری بودم، بازی‌های استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کردم. یکی از بازی‌های استقلال که به یاد دارم، دیدار آن‌ها مقابل الریان قطر است.

او ادامه داد: من شناخت نسبی از اسقلال دارم اما برای اینکه بتوانم به شناخت دقیقی از عملکرد تیم برسم، باید حداقل ۵ ویدیو کامل از بازی‌های این تیم را مشاهده کنم. نیاز دارم که آنالیز دقیقی انجام دهم تا به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرم.
هدف همه ما قهرمانی استقلال است

این مربی اسپانیایی تصریح کرد: اگر ببینم با تغییراتی که انجام می‌دهم به تیم استقلال کمک می‌کنم، این قرارداد را امضا می‌کنم. همه هدف ما کمک به استقلال و این باشگاه است تا به عنوان قهرمانی برسد.

در ادامه یکی از خبرنگاران از لوپس پرسید که چرا در چند سال اخیر مربیگری نکرده است که مترجم او اعلام کرد بهتر است بعدا به این سوال پاسخ داده شود.

لوپس همچنین گفت: تیمی باید داشته باشیم که عطش زیادی داشته باشد و همه بازیکنان در آن کیفیتی باشند که هدف باشد. وقتی هدف باشگاه کسب جام باشد و اما کفیت بازیکنان پایین‌تر از هدف باشد نمی‌توانید موفق بشوید. مهم‌ترین موضوع برای من نظم باشگاه است.
مترجم خبرنگاران را سانسور کرد

یکی از خبرنگاران سوالی مبنی بر اینکه «صحبت‌هایی راجع به اینکه امکان دارد او به عنوان دستیار در باشگاه استقلال مشغول شود» پرسید که مترجم از مطرح کردن آن خودداری کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در کادرفنی خود از مربیان ایرانی هم استفاده می‌کند؟ توضیح داد: در رابطه با این موضوع صحبت کرده‌ایم و قرار است هم مربی خارجی و هم ایرانی در کادر فنی باشند. حتما یک مربی و یک بدنساز ایرانی در کادرفنی من خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین