|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۳۶۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
"برنامه من این بود که فقط چهار سال در این سمت باشم. حالا اما ۹ سال است که در این سمت بوده‌ام. بنابراین فکر می‌کنم اکنون این برای همه خوب خواهد بود که شخصی دیگری در سمت رهبری ائتلاف داشته باشند. من متمرکز بر این هستم که این ائتلاف را تا زمانی که شخص جدیدی منصوب شود رهبری کنم."

دبیرکل ائتلاف ناتو در مصاحبه‌ای گفت، اطمینان دارد اعضای این ائتلاف یک جانشین مناسب برای او خواهند یافت.

به گزارش ایسنا، ینس استولتنبرگ، دبیر کل ائتلاف ناتو در مصاحبه‌ای با شبکه پی.بی.اس تی.وی اظهار کرد: "در حال حاضر تمرکز من بر رهبری کردن این ائتلاف تا زمان پایان یافتن دوره دبیر کلی در پاییز امسال است. ما در بحبوحه یک جنگ در اروپا قرار داریم و من متمرکز بر آن هستم. "

او بیان کرد: "من اطمینان دارم ۳۱ کشور متحد عضو ناتو جانشین مناسبی برای آنکه به جای من منصوب شود پیدا می‌کنند. من هیچ برنامه دیگری به جز به پایان رساندن دوره‌ دبیر کلی خود ندارم. این در حالی است که دوره دبیر کلی من تا به حال سه بار تمدید شده‌است. حالا من به این نقطه رسیده‌ام.

استولتنبرگ افزود: "برنامه من این بود که فقط چهار سال در این سمت باشم. حالا اما ۹ سال است که در این سمت بوده‌ام. بنابراین فکر می‌کنم اکنون این برای همه خوب خواهد بود که شخصی دیگری در سمت رهبری ائتلاف داشته باشند. من متمرکز بر این هستم که این ائتلاف را تا زمانی که شخص جدیدی منصوب شود رهبری کنم."

به گفته استولتنبرگ ناتو همچنین قصد ندارد درباره عضویت اوکراین در این ائتلاف تا زمان کسب "پیروزی" در جنگ با روسیه بحث و مذاکره‌ای داشته باشد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین