کد خبر: ۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
فیلم "ریدیک" در اولین هفته اکران خود درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.
فیلم " ریدیک" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 18.7 میلیون دلار درصدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.



گارگردان: دیوید توآهی
نویسندگان: دیوید توآهی و جیم ویت
بازیگران: وین دیزل، کارل اوربان، کیتی ساخوف...
خلاصه داستان: پس از اینکه رایدیک توسط هم نژادان خودش در یک سیاره ویران شده و سوخته به حال خود رها شد تا از دنیا برود، وی برعکس انتظارات، زنده ماند و شروع به مبارزه با بیگانگان کرد و اکنون بیش از هر زمان دیگری قدرت دارد. اما رایدیک در میان بیگانگان غارتگری که با آنها مبارزه می کند ، ناگهان به موضوعی بر می خورد که ارتباط به گذشته وی دارد و...

فیلم " پیشخدمت" در چهارمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8.9 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 91.9 میلیون دلار رساند و دررتبه دوم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.



گارگردان: لی دنیلز
نویسندگان: دنی استرانگ و ویل هیگود
بازیگران: فارست ویتاکر، اُپرا وینفری، ونسا ردگراو...
خلاصه داستان: این فیلم درباره پیشخدمت معروف کاخ سفید به نام سیسیل گیل است که بین سالهای 1954 تا 1986 ، پیشخدمت 8 رئیس جمهور آمریکا بود.

فیلم "Instructions Not Included" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 8.1  میلیون دلار مجموع فروش خود را به 20.3 میلیون دلار رساند و دررتبه سوم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.



گارگردان: اجینو دربز
نویسندگان: گیلرمو ریوس و لتیسیا لوپز مارگالی
بازیگران: کارلا سوزا، جسیکا لیندزی، اجینو دربز...

خلاصه داستان: مردی که زندگی جدیدی را تشکیل داده با ورود دختر شش ساله خود از همسر سابق به زندگی خود و حسادتهای او رو برو می شود.

فیلم "ما میلر هستیم" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 7.92 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 124 میلیون دلار رساند و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.



گارگردان: راوسن مارشال توربر
نویسندگان: باب فیشر و استیو فابر
بازیگران: جنیفر آنیستون، اِما رابرتز، اد هلمز...

خلاصه داستان: یک فروشنده باتجربه مواد مخدر ، برای وارد کردن یک محموله جدید مواد مخدر از نوع علف به ایالات متحده، تصمیم به ایجاد یک خانواده غیرواقعی برای پیشبرد هدفش می گیرد اما...

انیمیشن " هواپیماها" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 4.27 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 79.3 میلیون دلار رساند و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.



گارگردان: کلی هال
نویسنده: جفری ام هاوارد
صداپیشگان: دن کوک، استیسی کیچ، براد گرت...

خلاصه داستان: داستی، هواپیمایی است که رویایش این است که بتواند در مسابقات مشهور هوایی شرکت کند اما مشکل اینجاست که او از ارتفاع می ترسد! و...

فیلم "وان دايركشن" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 4.1 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 24 میلیون دلار رساند و دررتبه ششم جدول پرفروشترین ها قرار گرفت.



گارگردان: مورگان اسپورلاک
نویسندگان: مورگان اسپورلاک
بازیگران: لیام پین، هری استایل، زین ملک...
خلاصه داستان: این فیلم نگاهی به زندگی نیال، زین، لیام، لوئیس و چگونگی به شهرت رسیدن آنها دارد.

فیلم "بهشت" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 3.1 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 85.1 میلیون دلار رساند و در رتبه هفتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.



گارگردان: نیل بلومکمپ
نویسنده: نیل بلومکمپ
بازیگران: مت دایمون، جودی فاستر، شارلتو کاپلی...

خلاصه داستان: داستان فیلم در آینده رخ می دهد، جایی که مکان زندگی انسانها به دو منطقه تقسیم شده است. یکی در خارج از جو برای قشر مرفه و ثروتمند و دیگری منطقه ای کثیف برای زندگی انسانهایی از قشر ضعیف جامعه؛ مکس دی کاستا ( با بازی مت دیمون ) مردی از طبقه ضعیف جامعه هست که براساس اتفاقاتی ناخواسته ماموریت می یابد تا این اختلاف طبقاتی و ظلم حاکم بر جامعه را فروکش نماید و...

فیلم " یاسمن آبی" در هفتمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 2.69 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 25.4 میلیون دلار رساند و در رتبه هشتم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.



گارگردان: وودی آلن
نویسنده: سایمون بارت
بازیگران: الک بالدوین و کیت بلانشت...
خلاصه داستان: جاسمین(کیت بلانشت) که یک شخص زیبای طراز اول نیویورکی است، بعد از اینکه همه چیز زندگی از جمله ازدواجش با تاجر ثروتمند یعنی هال(الک بالدوین) تباه میشود، به آپارتمان معمولی خواهرش میرود تا دوباره خودش را جمع و جور کند.

فیلم " پرسی جکسون : دریای هیولاها" در پنجمین هفته اکران خود، با فروشی معادل 2.5 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 59.8 میلیون دلار رساند و در رتبه نهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.



گارگردان: ثور فرودنتال
نویسندگان: مارک گاگنهیم و ریک ریوردان
بازیگران: لوگان لرمن، آلکساندرا داداریو، براندون تی جکسون...

خلاصه داستان: پسر خدای دریا ، به منظور نجات بهشت زیبایشان از نابودی ابدی، عازم سفری دریایی خطرناکی می شود تا بتواند پشم طلایی را بدست بیاورد اما ...

فیلم " انتهای دنیا" در سومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 2.3 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 21.7 میلیون دلار رساند و در رتبه دهم جدول پرفروشترین های هفته قرار گرفت.



گارگردان: ادگار رایت
نویسندگان: ادگار رایت و سایمون پگ
بازیگران: نیک فروست، سایمون پگ، مارتین فریمن...

خلاصه داستان: 5 دوست صمیمی که در کودکی عهد بسته بودند در تمامی کلاب های شهر ، مشروبات الکلی مصرف کنند، حالا در بزرگسالی قصد اجرایی کردن عهدشان را دارند اما هنگامی که به آخرین کلاب شهر یعنی " انتهای دنیا " می رسند، اتفاقات عجیب و غیر قابل باوری برای آنها رخ می دهد و...

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین