|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۳۶۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد: امروز در جنوب و مرکز کرمان و فردا در کرمان شمال فارس و ارتفاعات سیستان و بلوچستان بارش‌های رگباری در ساعات بعد ازظهر همراه با وزش باد رخ خواهد داد.


کارشناس سازمان هواشناسی برای ۵ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و خوزستان وزش باد و گرد و خاک پیش بینی کرد و گفت: امروز نیز وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران، البرز و قم رخ می دهد.

، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد و روزهای آتی پرداخت و گفت:

امروز در بخش‌هایی از آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، قم، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، غرب اصفهان و سواحل خزر رگبار باران رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رفیعی افزود: فردا تا شنبه در نوار شمالی کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور این شرایط ادامه دارد.

وی ادامه داد: یکشنبه در مرکز، دامنه های جنوبی البرز، شمال اردبیل و آذربایجان شرقی هموطنان ما شاهد بارش هستند.

کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد: امروز در جنوب و مرکز کرمان و فردا در کرمان شمال فارس و ارتفاعات سیستان و بلوچستان بارش‌های رگباری در ساعات بعد ازظهر  همراه با وزش باد رخ خواهد داد.

به گفته رفیعی طی ۵ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود،  همچنین در خوزستان این شرایط اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: امروز در البرز، تهران و قم وزش باد شدید و گرد و خاک متصور است.

کارشناس سازمان هواشناسی هشدار داد: آب‌های خلیج فارس مواج و متلاطم است و در این خصوص هشدار نارنجی صادر شده است که فعالان و صیادان دریایی باید توجه داشته یاشند.

شایان ذکر است بیشینه و کمینه دمای تهران امروز بین ۲۲ درجه و ۳۶ درجه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین