|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۳۶۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
رئیس فدراسیون فوتبال سپس به برنامه‌های تیم های ملی اشاره کرد و گفت: تیم ملی ما در کافا در خردادماه شرکت دارد اگر از گروه بالا بیاید به ازبکستان می‌رویم یک هواپیمای اختصاصی برای این کار گرفته‌ایم تا دچار مشکل نشویم و با شرکت هواپیمایی کار را تنظیم کرده‌ایم که تیم را جابجا کند.


ایرنا: رئیس فدراسیون فوتبال گفت : فوتبال یک بند مهم و اساسی دارد و آن این هست که فوتبالیست نباید وارد بازی های سیاسی شود.

مهدی تاج روز سه شنبه در حاشیه انتخابات هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید برای جلوگیری از سیاسی شدن فضای فوتبلی کشور چه باید کرد ،اظهار کرد:

فوتبالیست ها نباید وارد بازی های سیاسی و یا نژادپرستی شوند، چرا که بازیکنان پولهای خوبی می‌گیرند و دولت برای آن‌ها هم هزینه می‌کندبنابراین لذا نباید به چنین موضوعاتی ورود داشته باشند .

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص کمبودهای مالی برای آوردن کمک داور ویدئویی به کشور، گفت: تنگناهایی وجود دارد اما با وجود همه آنها ما VAR را به کشور خواهیم آورد.

همه می‌دانند که نتوانستیم پول خودمان را از afc و فیفا بگیریم، همه مسیرها را رفتیم همین امروز که در یاسوج هستم دوستانمان در فدراسیون فوتبال به دستور آقای اینفانتینو به صورت ویدئو کنفرانس با مالی ای‌اف‌سی و مالی فیفا در حال مذاکره هستند که البته هنوز از نتیجه این مذاکرات خبری ندارم اما می دانم که دستور جدی آقای اینفانتینو برای رفع مشکلات ماست.

وی افزود: به دلیل هزینه ها و رفت و آمدی که وجود دارد به توافق رسیدیم که این مذاکرات به صورت ویدئو کنفرانس انجام شود تا بدانیم چگونه می توانیم پول خودمان را از آسیا و فیفا بگیریم.

تاج با بیان اینکه از رهگذر اعزام ها باید هزینه‌های زیادی بپردازیم، تاکید کرد: همین هفته که در آن هستیم سه جا اعزام داریم، اعزام نوجوانان و جوانان آسیایی بانوان و هم بزرگسالان که باید اعزام شوند، فوتبال ساحلی که از عربستان برگشته و تیم بزرگسالان که باید به کافا برود و فوتسال، در یک ماه باید ۶ اعزام داشته باشیم قبلا با ۲۰۰ میلیون تومان یک اعزام را انجام می‌دادیم اما الان برای ورود یکی از لژیونرها به کشور باید ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: به باشگاه ها ابلاغ کردیم که با هماهنگی خود باشگاه ها و بازرسی کل کشور طبق آیین نامه باید باشگاه ها سقف پرداخت داشته باشند تا به سمت ورشکستگی نروند و مجوزهای حرفه‌ای که صادر می‌کنیم تکلیفی است تا محکم کاری کنیم و باشگاه ها به وضعیت ورشکستگی گرفتار نشوند و باشگاه هایی که درآمد ندارند، هزینه سنگینی انجام ندهند و باشگاه هایی که بزرگترند نباید اینقدر هزینه کنند.

وی به یک اقدام خوب دیگر برای لیگ سال آینده اشاره کرد و ادامه داد: برای استفاده از زیر ۲۳ ساله‌ها سقف اعلام می‌شود و همه باید به سمت جوانان و امید بروند.

تاج افزود: در رده‌ها از استان در تیم‌های ملی سهم خوبی داریم که باید از این موضوع نیز به خوبی استفاده شود.

تاج ادامه داد: انتخابات هم خوب بود شرایط خوبی برای برگزاری آن وجود داشت رئیس هم با رای خوبی انتخاب شد مخالفین همه حرف خود را زدند اما مهم این است که همه ارکان در این انتخابات حضور داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال سپس به برنامه‌های تیم های ملی اشاره کرد و گفت: تیم ملی ما در کافا در خردادماه شرکت دارد اگر از گروه بالا بیاید به ازبکستان می‌رویم یک هواپیمای اختصاصی برای این کار گرفته‌ایم تا دچار مشکل نشویم و با شرکت هواپیمایی کار را تنظیم کرده‌ایم که تیم را جابجا کند.

وی ادامه داد: بازی های خیلی خوب تدارکاتی هم با عمان ، ازبکستان و قرقیزستان برگزار می‌شود.

تاج در خصوص وضعیت فوتبال این استان توضیحاتی داد و گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بسیار خوبی دارد اما باید کار بیشتری در آن صورت گیرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین