|
|
امروز: شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۳۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: بازخوانی همه عملیات دفاع مقدس به ویژه عملیات های رزمندگان استان فارس در دوران هشت سال دفاع مقدس، از رویکردهای اصلی ما در این مجموعه است.
خداداد ابراهیمی شنبه در حاشیه بازخوانی عملیات فتح المبین توسط رزمندگان و فرماندهان لشکر 19 فجر فارس در شیراز بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این اداره کل گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس در کنار هم و تجدید خاطره دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس و همچنین بازخوانی عملیات هاست.

وی افزود:با گردهمایی رزمندگان و بازخوانی عملیات ها، چگونگی حضور و نقش استان فارس در دفاع مقدس مشخص می شود و می توان دستاوردهای این دوران باشکوه را به نسل های بعداز دفاع مقدس انتقال داد.

ابراهیمی اظهارداشت: این اقدام نقش پیوند میان رزمندگان دوران دفاع و نسل جوان که آن دوران را درک نکرده است، دارد که پرداختن به این مهم از وظائف و رسالت های ماست که در دستور کار است.

وی با بیان اینکه چنین گردهمایی ها و نشست هایی موجب بیان خاطرات و ناگفته های عملیات ها و شهدا در دوران دفاع مقدس از زبان نزدیکان و رزمندگان و فرماندهان دوران جنگ می شود اضافه کرد: استان فارس و رزمندگان این استان نقش بی بدیل و تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس داشته است که باید به نسل امروز بازگو شود.

ابراهیمی عنوان کرد: در آینده نشست های بازخوانی عملیات ها با حضور رزمندگان ارتش و نیروی انتظامی استان فارس و چگونگی نقش آنها در دوران دفاع مقدس نیز برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: عملیات غرور آفرین فتح المبین در فروردین ماه سال 67 در منطقه شوش و تپه های اطراف آن صورت گرفت که رزمندگان لشکر 19 فجر و دیگر یگان های استان فارس که در این عملیات حضور داشتند نقش تاثیرگذاری در عملیات فتح المبین داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین