کد خبر: ۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
پسری که در یک حادثه دچار 54 درصد سوختگی درجه یک شد، هر روز برای نداشتن پول درد می‌کشد.
ایرانیان در کمک و جوانمردی به خوبی شعر بنی‌آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند را درک کرده‌اند.

این بار جوانی اهل نوشهر 24 ساله دست نیاز که نه بلکه دل به مهربانی مردم ایران دوخت چراکه حجب و حیا خانواده اجازه نمی‌دهد که اسمش نیز در رسانه‌ها مطرح شود.

این جوان 24 ساله در اسفند سال 90 دچار سانحه سوختگی شد. از انتهای سال 91 تاکنون روی خوش را ندیده و در بستر بیماری هر ثانبه درد می‌کشد و چشم در گرو کمک به ما دوخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ خانواده هر چه در توان داشت تاکنون برای مداوایش در طبق اخلاص گذاشتند.

با پیکان مدل قدیمی و 72 سال سن پدر اگر کسی خرج زندگی را هم دربیاورد شاه‌کار کرده است تا برسد به این‌که جوانی نیز در خانه زمین‌گیر باشد.

با این حال مادرش درآمد مسافرکشی شوهرش را خرج دوا و درمان پسری کرد که قرار بود کمک کار پدر باشد و میوه دل مادر.

حادثه خبر نکرد و نگاه جوان 24 ساله خانواده با 54 درصد سوختگی نه تنها کمک کار پدر نشد بلکه هزینه سنگین مداوا کمر خانواده‌اش را زیر بار مشکلات درمانش خم کرد.

مادر که می‌بیند تلاش مرد 72 ساله‌اش برای تامین درمان جواب‌گو نیست و از طرفی نمی‌تواند رنج جگر گوشه‌اش را ببیند با وجود حجب و حیای که دارد دیگر نمی‌تواند جلوی بغضش را بگیرد و ناخواسته این بغضش به گریه و ناله تبدیل می‌شود و صدایش به رسانه‌ها می‌رسد.

وی حالا یک گوش شنوا برای بیان درد و دلش پیدا کرد و می‌گوید: هر 6 ماه یک بار پسرش را را برای انجام سیر معالجه نزد پزشک می‌برد.

مادر این جوان 24 ساله به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هرچه داشتیم و نداشتیم برای درمان فرزندم فروختیم و تنها قالیچه‌ای برایمان مانده که شب‌ها بتوانیم روی بخوابیم و نماز بخوانیم.

این مادر داغدار ادامه داد: پزشکان گفتند اگر پسرم دو عمل دیگر انجام دهد، به امید خوداوند خوب می‌شود و می‌ـواند یک سب ا بدون درد سوختگی به بالین بگذارد.

خیران و مسئولان می‌ـوانند برای اطلاعات بیشتر و کمک برای بهبود این جوان نوشهری به شماره تماس 09391900695 تماس بگیرند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین