|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۳۶۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
گفتنی است سه نماد فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد مارون، کگهر و آریا بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند.

تسنیم: شاخص کل بازار سهام در یک ساعت ابتدایی بازار ریزشی ۵۰ هزار واحدی را تجربه کرد. همچنین شاخص کل هم وزن نیز در طول این مدت ۲۰ هزار واحد از ارتفاع خود را از دست داد.

همچنین گفتنی است اکثر سهام بازار با فشار عرضه مواجه هستند به طوری که در بازار بورس ۳۳۰ نماد در محدوده‌ی منفی و ۴۹ نماد در محدوده‌ی مثبت معامله می‌شوند.

در بازار فرابورس نیز ۲۱۴ نماد در محدوده‌ی منفی و ۴۶ نماد در محدوده‌ی مثبت در حال معامله هستند.

سه نماد فولاد، فملی، شستا بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل و سه نماد هرمز، آریا و انتخاب بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را ثبت کرده اند.

لازم به ذکر تا این ساعت از بازار، ارزش معاملات از ۱۰ هزار میلیارد تومان فراتر رفته است.

بازار سهام در حالی امروز ۹۵ هزار واحد از ارتفاع خود را از دست داد که اکثر سهام بازار قفل در صف فروش بودند.

بازار سهام دومین روز کاری هفته را با فشار بی امان عرضه آغاز به کار کرد به نحوی که اکثر سهام بازار قفل در صف فروش شدند؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۹۵ هزار واحدی به ۲ میلیون ۴۴۰ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ریزشی ۳۰ هزار واحدی را تجربه کرد. لازم به ذکر است که در سه ماه اخیر چنین ریزشی بی سابقه است.

گفتنی است سه نماد فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس و سه نماد مارون، کگهر و آریا بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس داشته اند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان بود.

در بازار بورس امروز ۴۴ نماد در محدوده‌ی مثبت و ۳۵۸ نماد در محدوده‌ی منفی و در بازار فرابورس ۲۴۵ نماد در محدوده‌ی مثبت و ۶۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

به نظر می‌رسد بازار سرمایه پس از رالی صعودی که آغاز کرد، چند روزی وارد فضای رکودی و اصلاحی شود، همچنین ورود صندوق‌های حمایتی برای مدیریت هیجانات بازار در چنین مواقعی ضروری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین