|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱
کد خبر: ۳۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۶
به نقل از پایگاه خبری نهرین نت، صافی الکساسبه خاطرنشان کرد که نیروهای ائتلاف خودشان با شلیک یک فروند موشک هواپیمای معاذ را هدف قرار دادند.
 پدر معاذ الکساسبه خلبان اردنی که توسط گروه تروریستی داعش در آتش سوزانده شد، فاش کرد که هواپیمای پسرش نه از سوی داعش بلکه توسط یک خلبان زن اماراتی شرکت کننده در نیروهای ائتلاف بین المللی با موشک سرنگون شد و آمریکایی ها این موضوع را مخفی نگه داشته اند.

به نقل از پایگاه خبری نهرین نت، صافی الکساسبه خاطرنشان کرد که نیروهای ائتلاف خودشان با شلیک یک فروند موشک هواپیمای معاذ را هدف قرار دادند.

وی افزود: اسناد و مدارکی وجود دارد مبنی بر اینکه ˈمریم المنصوریˈ خلبان اماراتی، جنگنده فرزندش را سرنگون کرده است.

امارات روز چهارشنبه خروج خود را از ائتلاف بین المللی اعلام کرد و این موضوع صحت اتهامات پدر الکساسیه خلبان اردنی را افزایش می دهد. به ویژه اینکه دلایل خروج امارات از ائتلاف بیان نشده است و همین امر فرضیه مربوط به احتمال دست داشتن المنصوری در سرنگونی هواپیمای الکساسبه را تقویت می کند.

فرماندهی نظامی آمریکا که هدایت ائتلاف بین المللی را به عهده دارد از ذکر دلایل سرنگونی هواپیمای الکساسبه خودداری کرده است. این نشان می دهد که آمریکایی ها در مخفی نگه داشتن موضوع سرنگونی جنگنده الکساسبه توسط مریم المنصوری خلبان اماراتی دست دارند.

گروه تروریستی داعش سه شنبه گذشته فیلم سوزاندن الکساسبه را که پس از سقوط هواپیمایش در الرقه در شمال سوریه اسیر شده بود، منتشر کردند.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین