|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۳۶۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در لیگ برتر فوتبال گفت: از ۳ امتیازی که گرفتیم، خیلی خوشحال هستیم و خدا را شکر می‌کنیم. هر بازی‌ای که در لیگ داریم مانند یک فینال می‌ماند و حساسیت بازی خیلی زیاد است و به هر صورت ممکن است روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد. با توجه به اینکه حریف، یک تیم منظم و تکتیکی بود، توانستیم در مجموع، بازی خوبی انجام دهیم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که هر دو بازی‌ای که از لیگ باقی مانده حکم فینال را دارند.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در لیگ برتر فوتبال گفت: از ۳ امتیازی که گرفتیم، خیلی خوشحال هستیم و خدا را شکر می‌کنیم. هر بازی‌ای که در لیگ داریم مانند یک فینال می‌ماند و حساسیت بازی خیلی زیاد است و به هر صورت ممکن است روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد. با توجه به اینکه حریف، یک تیم منظم و تکتیکی بود، توانستیم در مجموع، بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: پیکان دفاع تیمی را خیلی خوب رعایت می‌کرد و به ما موقیعت زیادی نداد و چشم به ضدحمله داشت. پیکان در یکی یا دو موقعیت خطرناک ظاهر شد و بازی سختی داشتیم. خیلی سخت بود که از دفاع بگذریم. خداراشکر موفق شدیم 3 امتیاز بگیرم و در کورس باقی بمانیم. از تمام بازیکنان که تمرکز خیلی خوب و دوندگی زیای داشتند و همچنین تعصب به خرج دادند تشکر می‌کنم. این برد را به همه هواداران به خصوص هوادارانی که در استادیوم بودند تبریک می‌گویم. علی رغم ناهماهنگی‌ها  استقبال خوبی از بازی شد و می‌توانستیم حتی استادیوم را پرتر ببینیم.

گل‌محمدی ادامه داد: برای ما واقعا فرقی نمی‌کرد که کجا بازی کنیم هرچند هواداران در استادیوم آزادی حضور دارند اما با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد فقط هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بود. هر جایی بازی برگزار می‌شد استقبال می‌کردم و اصلا برای ما زیاد مهم نبود که بازی در آزادی برگزار شود. برای ما مهم بود که هواداران در این مقطع از فصل کنار پرسپولیس باشند زیرا وجود هواداران می‌تواند به ما خیلی انگیزه بدهد و کمک کند. چرا نباید از هوادارانمان استفاده کنیم ضمن اینکه این اتفاق در سال‌های گذشته برای استقلال هم افتاده بود. وقتی استراماچونی سرمربی این تیم بود با همین پیکان دو بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند. برخی تصمیم‌گیری‌ها نه دست باشگاه است و نه دست مربیان، نه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال. برخی اوقات تصمیم‌هایی گرفته می‌شود و امنیت تماشاگران در اولویت قرار می‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: باید از تیم پیکان هم تشکر کنم زیرا هم بازی خیلی خوب، با غیرت و با شرفی از خودشان نشان دادند علی رغم  صحبت‌های زیادی که پشت سر مجتبی حسینی مطرح شد دیدید چقدر خوب فوتبال بازی کردند. در اینکه حسینی یک مربی کاربلد و با شرف در فوتبال ایران است هیچ شکی نیست. با این جوانانی که دارد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. این هجمه‌ها بود و فشار زیادی به ما و تیم آوردند. باز هم خدا را شکر که توانستیم این بازی را ببریم. 

گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا از عملکرد شیخ دیاباته و پریرا رضایت دارد؟ گفت: اگر در مجموع بخواهیم عملکرد آنها را در لیگ حساب کنیم با توجه به دقایقی که بازی کردند برای تیم ما مثمر ثمر بودند. همه بازیکنانی که به ویژه امروز به زمین آمدند عملکرد خیلی خوبی داشتند. چهار فینال در لیگ برتر و جام حذفی پیش رو داریم. امیدوارم از مرحله نیمه‌ نهایی جام حذفی هم بگذریم. همه بازیکنانی که اکنون در تیم هستند شرایط خیلی خوبی دارند و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

گل‌محمدی در خصوص اینکه بر روی سعید صادقی پنالتی اعلام نشد، گفت: در بازی‌های حساس و هفته‌های پایانی لیگ که در حال طی کردن هستیم معتقدم داوری که خوب تمرکز کند می‌تواند قضاوت خوبی داشته باشد. در مورد صحنه روی سعید صادقی باید کارشناسان نظر بدهند. در کل بنیادی‌فر روی همه دقایق بازی تمرکز خوبی داشت. خود من هنوز آن صحنه را ندیدم اما ظاهرا کارشناسان گفته‌اند پنالتی بوده است. امیدوارم در هفته‌های پایانی همه داوران بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. ما هم می‌توانیم به داوران کمک کرده و شرایطی فراهم کنیم تا راحت‌تر و بدون اشتباه سوت بزنند.

گل‌محمدی در خصوص اینکه چقدر به قهرمانی تیمش امیداور است؟ گفت: استرس داشتن طبیعی است زیرا رقابت خیلی فشرده و پایاپای است. سپاهان و حتی استقلال هنوز پا پس نکشیده‌اند. تیم ما هم هنوز پا پس نکشیده است. هنوز لیگ تمام نشده و دو هفته سرنوشت‌ساز برای تیم ما مانده است. باید شرایطی فراهم کنیم تا با تمرکز بیشتر و به دور از حاشیه این دو بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم. هدف اصلی پرسپولیس کسب قهرمانی لیگ برتر است. همه قهرمانی‌ها واقعا با سختی به دست می‌آید. خود من از پنجمین متوالی قهرمانی پرسپولیس خاطرات خیلی خوب و به یادماندنی دارم و هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم اما این قهرمانی نیز با  توجه به رقابتی که در بالای جدول دارد می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین قهرمانی‌های پرسپولیس باشد. توکل ما بر خدا بوده و با اتحاد و همدلی به سمت قهرمانی خواهیم رفت. البته باید بیشتر تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. این راهی است که باید به سمتش برویم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین