|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۵
کد خبر: ۳۶۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر پیکان و بازگشت به صدر جدول عنوان کرد: خدا را شکر بازی خوب و سختی بود. به بازیکنان و مسئولان تبریک می‌گویم. هواداران روز خوبی را رقم زدند و خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم. دو فینال دیگر در این جام داریم و امیدوارم قهرمان شویم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره حاشیه‌های پیش آمده در روزهای اخیر می‌گوید «من مدیر تیم پرسپولیس هستم و جانم را برای تیمم می‌دهم اما اگر دلخوری‌ای پیش آمده است، عذرخواهی می‌کنم.»

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر پیکان و بازگشت به صدر جدول عنوان کرد: خدا را شکر بازی خوب و سختی بود. به بازیکنان و مسئولان تبریک می‌گویم. هواداران روز خوبی را رقم زدند و خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم. دو فینال دیگر در این جام داریم و امیدوارم قهرمان شویم.

او درباره داوری گفت: در یک صحنه می‌شد برای ما پنالتی بگیرند. صحبت در این خصوص را به کارشناسان می‌سپاریم. ما بعد از قرعه‌کشی گفتیم که هر جای ایران بازی می‌کنیم و فقط مهم این است که هواداران ما کنارمان باشند.

وی درباره درآمد بلیت‌فروشی این بازی گفت: وقتی میزبان تیم پیکان شد، اجاره زمین با این تیم بود و تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی نیز متعلق به آن‌هاست و صبح هم بحث‌هایی شد که گذشت.

پیروانی درباره حاشیه‌ها و بحث‌های مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون دیدار پرسپولیس و پیکان نیز گفت: من مدیر تیم پرسپولیس هستم و اگر دلخوری‌ای پیش آمده عذرخواهی می‌کنم اما جانم را برای تیمم می‌دهم. امشب را خوشحالی خواهیم کرد و از فردا به بازی گل‌گهر فکر می کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین