|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۳۶۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
ساپینتو حمله کرده بود و من هم کار اشتباهی کرده بودم که منطقه فنی خودم را ترک کرده بودم. او مربی حرفه‌ای است و نباید این عمل را انجام می‌داد. ساپینتو بارها چنین کارهایی انجام داده است. مربیان خارجی را به فوتبال ایران می‌آوریم که به ما آموزش بدهند. او اگر کمی به خود آرامش می‌داد این اتفاق برای استقلال رخ نمی‌داد.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش برابر استقلال بازی سختی در پیش داشت.

به گزارش ایسنا، علیرضا فیروزی، سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: خوشبختانه همه صحنه‌های حواشی بازی را دیدند. ساپینتو حمله کرده بود و من هم کار اشتباهی کرده بودم که منطقه فنی خودم را ترک کرده بودم. او مربی حرفه‌ای است و نباید این عمل را انجام می‌داد. ساپینتو بارها چنین کارهایی انجام داده است. مربیان خارجی را به فوتبال ایران می‌آوریم که به ما آموزش بدهند. او اگر کمی به خود آرامش می‌داد این اتفاق برای استقلال رخ نمی‌داد.

او درباره این که ساپینتو گفته است عبدالله ویسی را نمی‌شناسد هم گفت: قرار نیست او همه مربیان را بشناسد. مگر ما همه مربیان پرتغالی را می‌شناسیم؟ عبدالله ویسی را در ایران همه می‌شناسند.

وی درباره گل تیم صنعت‌نفت آبادان و این که گفته می‌شود در شرایط آفساید به ثمر رسید هم گفت: فکر نمی‌کنم چنین باشد. این نظر کارشناسان است. برای ما مهم این است که ۹۰ دقیقه خوب بازی کردیم. در هیچ بازی‌ای نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم. استقلال امروز باید می‌برد و بازی برای ما سخت بود اما بازیکنان ما کار بزرگی را انجام دادند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین