|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۸
کد خبر: ۳۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
وی گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، مجاهدت های امام راحل و ایثار و فداکاری قشر های مردم به پیروزی رسید، تداوم یافت و همه روز شاهد دست آوردی های مهمی در همه عرصه های مختلف هستیم.
امام جمعه گلپایگان با قدردانی از سفر استانی رئیس جمهوری به اصفهان در 15 بهمن گفت: در این سفر، وزیر نیرو به این شهرستان سفرکرد و خواسته های مردم در شورای اداری با حضور نماینده عالی دولت تدبیر و امید مطرح شد.

 حجت الاسلام والمسلمین « محمدرضا اسماعیلی » در خطبه های نماز جمعه گلپایگان در مصلای نماز جمعه این شهر، با قدردانی از حضور کاروان دولت تدبیر و امید در استان و ˈحمید چیت چیانˈ نماینده عالی دکتر روحانی در این شهرستان گفت: بدلیل فشردگی برنامه ها دیدار مردمی برای وزیر نیرو مقدور نشد و قول دادند که در سفر آتی این دیدار انجام شود.

وی با اشاره به اینکه خواسته و مطالبات مردم از سوی مسوولان و نمایندگان صنوف مختلف در نشست اداری روز پنجشنبه با حضور وزیر نیرو مطرح شد، اظهار کرد: این مطالبات به صورت مکتوب هم تهیه و با سه امضا فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه به نماینده عالی دولت تقدیم شد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه یکی از خواسته های بحق مردم بخصوص کشاورزان حفظ کامل حقابه آب کشاورزی گلپایگان از سد کوچری و سد قبلی برای بهره برداران است، اظهار کرد: وزیر نیرو هم بر این خواسته از نظر شرعی و قانونی صحه گذاشته و قول مساعد پیگیری دادند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به گله مندی های مردم از برخی بی توجهی ها و بی مهرهای مسوولان ارشد استان به این شهرستان اظهار کرد: این موضوع هم در نشست شورای اداری مطرح و به اطلاع مسوولان رسید

امام جمعه گلپایگان اظهار امیدواری کرد دولتمردان باشنیدن و پیگیری مطالبات و خواسته های مطرح شده، در حد مقدورات، این شهرستان را از برکات سفر اخیر در راستای ارتقا و توسعه بیشتر در جلب رضایتمندی بهتر مردم یاری کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، مجاهدت های امام راحل و ایثار و فداکاری قشر های مردم به پیروزی رسید، تداوم یافت و همه روز شاهد دست آوردی های مهمی در همه عرصه های مختلف هستیم.

وی اظهار کرد: همه موظفیم با حضور شکوهمند در راهپیمایی 22 بهمن با تجدید میثاق مجدد با شهیدان و مقام معظم رهبری پاسخ مناسبی به بدخواهان نظام اسلامی بخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی بدهیم.

امام جمعه گلپایگان از حضور گسترده مردم در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سه تن از پرسنل نیروی انتظامی و دو شهروند در حادثه درگیری مسلحانه ششم دیماه سالجاری در این شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدحسن ابوترابی فردˈ نایب رییس مجلس شورای اسلامی در شامگاه پنجشنبه قدردانی کرد.

وی، 19 بهمن روز نیروی هوایی را هم به پرسنل این نیرو تبریک گفت.

به مناسبت دهه فجر 93 نمایشگاه تصویر گری کانون پرورش فکری کودکان و جوانان گلپایگان در محل ورودی مصلای نماز جمعه ه برپا و ویزیت رایگان نمازگزاران توسط تیم پزشکی این شهرستان نیز در این محل انجام شد.

شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین