|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۳۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
امروز پنجشنبه مصادف با پنجمین روز از ایام الله دهۀ فجـر انقلاب اسلامی که با عنوان «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» نامگذاری شده است، آیین مهمانی لاله ها همزمان در گلزار شهدای سراسر کشور برگزار شد.
 این آیین معنوی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان در بیش از 18 هزار گلزار شهدای شهر و روستای کشورمان برگزار شد.

به پاس جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده معظم ایشان مردم مومن و قدرشناس در این آیین حضور یافتند و علاوه بر تجدید میثاق با آرمان شهدا اقدام به غبار روبی ، عطر افشانی و گلریزان مرقد مطهر شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی کردند.

گزارش ها حاکی است در این آیین که به طور همزمان از ساعت 14 تا 16 جریان داشت، حال و هوای ویژه ای حاکم بوده که این وضعیت برای گلزار شهدای اهل سنت کشورمان به ویژه در استان های مرزی و آرامگاههای شهدای اقلیت های دینی شکلی خاص داشته است.

آیین ویژه میهمانی لاله ها در بهشت زهرا(س) تهران نیز با عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و قرائت فاتحه و دعا همراه بود.

آین آیین در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور جمعی از مقامات و مسوولان از جمله ˈسید حسین هاشمیˈ استاندار تهران و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد.

گزارش خبرنگاران ایرنا از گلباران برخی از اماکن توسط بالگردها و تعویض 220 هزار پرچم مزار مطهر شهدا در سراسر کشور به عنوان دیگر برنامه های ویژه آیین میهمانی لاله ها خبر می دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین