|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از پیشکسوتان شاید نمی دانند چه مشکلاتی گریبانگیر باشگاه ها شده است . من همه انتقادها را می شنوم و برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنم.
حمید درخشان امروز( پنج شنبه ) در نشست خبری پیش ازدیدار تیمش مقابل ملوان انزلی گفت : در دیدار با ذوب آهن از تمامی فرصت هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردیم و می خواهیم فردا ( جمعه ) از تمامی فرصت ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی ملوان را یکی از تیم های خوب لیگ برتر خواند و افزود: ملوان یکی از تیم ریشه دار لیگ برتر است که سال ها در این لیگ شرکت داشته است اما ما هفته قبل از فرصت هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردیم و می خواهیم در این دیداراز فرصت ها استفاده کنیم و ملوان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به انتقاد تعدادی از پیشکسوتان از نحوه و نتیجه دیدار های این تیم خاطرنشان کرد: صحبت های پیشکسوتان را می شنوم و در تلاش هستم با کمک اعضای هیات مدیره مشکلات را برطرف کنم . امیدوارم هرچه زودتر از زیر فشار خارج شویم و به نتایج خوبی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درپاسخ به این سووال که اگر دردیدار برابر ملوان شکست بخورید ، برکنار می شوید نیز گفت: من چیزی در این مورد نشنیدم و کسی هم چیزی به من اعلام نکرده است. در آخرین جلسه هیات مدیره گفتند که با قاطعیت به کارت ادامه بده. نمی دانم این شایعات از کجا می آید.

درخشان افزود: نمی دانم چرا وقتی یکی سر کار می آید تلاش می کنیم زود برکنارش کنیم و مدام برای این کار اصرار می ورزیم .هشداری به من داده نشده و برای موفقیت تیم تلاشم خواهم کرد و یک قدم هم عقب نمی گذارم .

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه حمایت از سرمربی خوب است اما معمولا وقتی می گویند از تو حمایت می کنیم خودشان به سراغ گزینه های دیگر می روند، گفت: امیدوارم که این یک بار این گونه نباشد و ما روی حرف هایمان بایستیم و به یکدیگر اعتقاد داشته باشیم.

درخشان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: پیام صادقیان را به دلیل مصدومیت دراختیار نداریم و از محمد نوری و مهدی طارمی نیز به دلیل سه کارته بودن نمی توانیم استفاده کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس درادامه برگزاری هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال فردا(جمعه) با تیم ملوان انزلی دیدار می کند .

این دیدار راس ساعت 17:05 درورزشگاه آزادی تهران برگزارمی شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین