|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۳۶۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
در حالی که عده‌ای در فضای مجازی از برخورد مسلحانه پلیس در اجرای طرح حجاب و عفاف در پاساژ پلازا شهرستان بابل خبر دادند، سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس مازندران با تکذیب این ادعا‌ها اظهار داشت: در برخورد با متخلفان عفاف و حجاب در پاساژ پلازا هیچ‌گونه تیراندازی صورت نگرفته است.


پلیس مازندران هرگونه تیراندازی در برخورد با بی‌حجابی در بابل را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در حالی که عده‌ای در فضای مجازی از برخورد مسلحانه پلیس در اجرای طرح حجاب و عفاف در پاساژ پلازا شهرستان بابل خبر دادند، سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس مازندران با تکذیب این ادعا‌ها اظهار داشت: در برخورد با متخلفان عفاف و حجاب در پاساژ پلازا هیچ‌گونه تیراندازی صورت نگرفته است.

وی که با تسنیم گفت و گو می کرد، با تاکید بر اینکه گروه‌های امر به معروف در حال تذکر در پاساژ بودند که با بدحالی یک خانم عابر روبه‌رو می‌شوند، افزود: بلافاصله اورژانس به محل پاساژ اعزام شد و حال عمومی فرد بدحال نیز بهبود یافت.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس مازندران تصریح کرد: طرح ناظر در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف در اماکن عمومی، پاساژ‌های تجاری و مراکز صنفی در حال اجراست و با واحد‌های متخلف برخورد خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین