|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۳۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات ناشی از تحریم ها، گام های بلندی را برای توسعه و پیشرفت کشور برداشته است.
ˈعباسعلی منصوریˈ عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری کاشان، حضور وزیر اطلاعات نماینده دولت تدبیر و امید در این شهرستان را فرصت مناسبی برای توسعه و آبادانی این منطقه دانست و افزود: با وجود همه مشکلات پیش روی دولت منطقه ویژه اقتصادی کاشان درحال فعال شدن است.

وی با اشاره به بحران کم آبی در کاشان اظهار داشت: در مدت روی کارآمدن دولت دکتر روحانی انتقال 180 لیتر آب در ثانیه از زاینده رود به کاشان به 400 لیتر افزایش یافته و برنامه ریزی برای افزایش این مقدار به 550 لیتر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: 400 میلیارد ریال به بخش کشاورزی کاشان و 200 میلیارد به بخش بهداشت و پزشکی این منطقه در دولت یازدهم به کاشان اختصاص داده شده است.

منصوری ذخیره سازی گاز طبیعی در منطقه ˈنصرآبادˈ کاشان، دو بانده شدن جاده اردهال و تکمیل جاده جعفرآیاد را از دیگر اقدامات مهم دولت یازدهم در منطقه کاشان عنوان کرد.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل خاطرنشان کرد: منطقه کاشان از ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی برخوردار است که برای استفاده بهینه از آنها برای توسعه و پیشرفت کشور باید به این شهرستان توجه ویژه ای شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ˈمحمود علویˈ به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در سیزدهمین سفر استانی به شهرستان های کاشان و اران و بیدگل سفر کرده است.

حجت الاسلام علوی در این سفر ضمن دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و حضور در شورای اداری و نشست با فعالان اقتصادی کاشان مرکز بهداشتی درمانی صدوقی کاشان را افتتاح کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین