|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۹
کد خبر: ۳۶۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
سخنگوی دولت ادامه داد: رئیس‌جمهور تاکنون ۹ دیدار رمضانی داشته و ۲ دیدار دیگر داشتند. اصلی‌ترین موضوعات گفت‌وگو حوزه‌های اقتصادی و نخبگانی بوده است. ۲ دیدار دیگر در حوزه بین‌المللی و حوزه خواهد بود.

ایلنا: سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت قصد هیچ‌گونه تغییری در حوزه صنعت، معدن و تجارت ندارد، البته مجلس هم ابزارهای قانونی خودش را دارد.

علی بهادری جهرمی در نشست خبری خود با تبریک روز ارتش گفت: غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی حافظ امنیت مرزهای هوایی و زمینی و دریایی ما در کنار دیگر غیورمردان نیروهای مسلح هستند.

سخنگوی دولت ادامه داد: رئیس‌جمهور تاکنون ۹ دیدار رمضانی داشته و ۲ دیدار دیگر داشتند. اصلی‌ترین موضوعات گفت‌وگو حوزه‌های اقتصادی و نخبگانی بوده است. ۲ دیدار دیگر در حوزه بین‌المللی و حوزه خواهد بود.

وی افزود: چهارمین سفر استانی رئیس‌جمهور در دور دوم سفرها هفته آینده به استان خوزستان خواهد بود که با افتتاح پالایشگاه‌های پتروشیمی و برقی همراه خواهد بود.

بهادری جهرمی بیان کرد: در چند روزی که گذشت اطلاعات تسهیلات بانک‌ها و ابربدهکاران بانکی روی سامانه بانک مرکزی منتشر شد که به شفافیت و پیشگیری از فساد کمک خواهد کرد.

وی عنوان کرد: سال ۱۴۰۱ به ۲ هزار و ۱۱۳ شرکت دانش‌بنیان مجموعا هزار و ۷۷۴ میلیارد تسهیلات پرداخت شده است.

سخنگوی دولت درباره تغییرات در دولت گفت: قاعده کلی تغییرات مدیران روال ثابت دولت خواهد بود.

وی درباره تغییر در وزارت صمت گفت: وزارت صمت یک وزارتخانه‌های بزرگ است و نمی‌شود یک جز را مبنای ارزیابی قرار داد و باید کل را مورد ارزیابی قرار داد. در خصوص وزارت صمت بیشتر مسئله خودرو مورد بحث است که باید به قیمت‌گذاری، بازار و بازار ارز و غیره توجه داشت.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: در سال گذشته شاهد تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو بعد از ۴ سال بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در دوره مدیریت آقای فاطمی‌امین رشد ناخالص ۵/۱ درصد در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۱ بوده است. در حوزه معدن نرخ رشد تا پیش این دولت ۰۵/- درصد بوده است که با مدیران آقای فاطمی‌امین به ۲ درصد رسیده است. در حوزه صنعت به ۴/۲ رشد رسیده‌ایم. در سرمایه‌گذاری خارجی رشد ۱۰ درصد را شاهد بودیم

سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت قصد هیچ‌گونه تغییری در حوزه صنعت، معدن و تجارت ندارد، البته مجلس هم ابزارهای قانونی خودش را دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین